eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)] › Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Data: 2012-03-18 23:28:36
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: ojciec <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-18 22:51, Krzysiek Matyasik pisze:
    > W dniu 2012-03-18 22:45, ojciec pisze:
    >> W dniu 2012-03-18 22:03, Krzysiek Matyasik pisze:
    >>> W dniu 2012-03-18 21:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >>>> Hello Marek,
    >>>>
    >>>> Sunday, March 18, 2012, 9:48:56 PM, you wrote:
    >>>>
    >>>> [...]
    >>>>
    >>>>>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
    >>>>>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
    >>>>>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
    >>>>> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który
    >>>>> samochodu
    >>>>> używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
    >>>>
    >>>> Trzeba zacząć od definicji "normalnego kierowcy". Dla mnie normalny
    >>>> kierowca to taki, który oprócz toczenia się w korkach w mieście
    >>>> potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
    >>>> wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
    >>>> cały zjazd.
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Akurat z hamowaniem biegami w automacie podczas zjazdu z góry nie było
    >>> problemu nawet w wiekowym, trzybiegowym automacie z 1972 roku (Lincoln
    >>> Continental), więc trzymanie nogi na hamulcu to ewidentny błąd w sztuce,
    >>> który popełniają bardzo często onaniści, liczący na zerowe zużycie
    >>> paliwa. Biedaki nie wiedzą, że już w Polonezach z gaźnikami był ZHS,
    >>> czyli zawór hamowania silnikiem :)
    >> W jaki sposób uruchamiany?
    >
    > Nie wiem, nie znam się na mechanice.
    >
    > Morawski w książce "Sam Naprawiam" pewnie dobrze to opisał. Ja pamiętam
    > tylko tyle, że podczas jazdy z puszczonym pedałem gazu następuje
    > odcięcie dopływu paliwa, a poniżej 1100...1200 obr dopływ jest przywracany.
    >
    >
    To w moim peugeocie po odczytach z komputera widać żę jak redukujesz i
    masz 2000 na obrotomierzu i leci w dół pali paliwo, ale jak redukujesz i
    masz 3000 i leci w dół to nie dostarcza paliwa. Więc znów bez sensowna
    generalizacja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: