  • Data: 2012-03-18 23:53:21
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin megrims

    > No to weź kiedyś Turbo S z PDK i się nim przejedź. Potem weź GT2 z
    > ręczną skrzynią. Zmienisz zdanie. Turbo, AMG, M5 robi przegazówki sam
    > przy redukcji. Pewnie wiele innych automatów tak ma. Jest to wygodne
    > (nie przegazówki, tylko ogólnie ASB).

    Nie będę na razie jeździł 911, bo mi się moje auto przestanie podobać. :>

    > Do tego jeszcze pozostaje Launch control: Evo z DC-SST, Turbo S z PDK i
    > Chronosport, SLS a nawet prosty GOLF R z DSG mają taki wynalazek. Nie
    > ruszysz tak żadnym manualem jak zrobi to ASB z Launch control.

    To jest jakiś argument.

    Wiadomo, że automat jest wygodniejszy, a czasem nawet bardziej efektywny,
    ale co ma zrobić ktoś, kto po prostu lubi zmieniać biegi manualem? Różne
    są zboczenia. Mi zmiana biegów manualem z idealnym międzygazem po prostu
    sprawia przyjemność i tyle. :)

    > Inna sprawa, że jak zrobisz tak kilkadziesiąt razy, to masz skrzynie do
    > naprawy :D :D :D.

    No właśnie, a manuala nigdy nie popsułem. Dziwne, bo silnik jeden już tak
    (V6).

    > Launch control do gadżet do poszpanowania, a nie do normalnej jazdy.

    Tylko co to za przyjemność, jak auto za Ciebie wszystko zrobi przy
    starcie...