  • Data: 2012-03-18 23:33:22
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-18 22:55, ojciec pisze:

    > I znów generalizujesz. Które ASB?! DSG jestem za, hydrokinetyczne
    > sprzęgło moim zdaniem strata Energi.

    A jak się lock-up załączy to też strata energii?

    Poza tym sprzęgło hydrokinetyczne może przenieść dużo
    większy moment obrotowy niż sprzęgło cierne. Stąd
    w ciągnikach samolotów na lotniskach, koparkach,
    śmieciarkach, większości nowoczesnych autobusów miejskich
    stosuje się ASB.

    Dlaczego BMW 535d nie wychodzi z ręczną skrzynią biegów?
    Dlaczego CL (215 i 216) oraz S (220 i 221) wychodzą
    tylko z ASB.

    Nie dam się za to pokroić, ale zdecydowanie wole ASB.