  • Data: 2012-11-01 11:49:21
    Temat: Re: Aparat za pol darmo - tylko, ze z USA :(
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-01 03:53, p47 pisze:
> [...]
    Monitor/dp/B004HO59LK/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UT
    F8&qid=1351361369&sr=1-1&keywords=xz-1

    > Guzik,- przy zapłacie dostaje się informację, że przesyłka nie może być
    > dostarczona do Polski.
    > Przy okazji,- skąd oni ten towar wg ciebie wysyłają, że naliczają
    > polski VAT

    Wysyłają z USA, pobierają od Ciebie VAT i płacą go polskiemu fiskusowi.
    Po prostu przejmują załatwianie formalności. Nie wiem, jak to jest z
    punktu widzenia prawa i, prawdę mówiąc, zupełnie mnie to nie interesuje.
    Ważne, że z punktu widzenia kupującego z Polski tak to właśnie wygląda.

    P.P.