  • Data: 2012-11-04 21:49:50
    Temat: Re: Aparat za pol darmo - tylko, ze z USA :(
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p47 <k...@w...pl> writes:

    > Ty chyba jesteś owym "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta" ;-))
    > skoro nie zauważyłeś, ze wątek dotyczy zakupu INTERNETOWEGO i to u
    > sprzedawcy zagranicznego.
    > Wówczas należny VAT płaci się albo:
    > przy odprawie celnej importowej
    > albo
    > 2.gdy sprzedawca znajduje się w kraju UE i juz w cenie zawarty jest
    > VAT w wysokości obowiazującej w kraju wysyłki to nie płaci się VAT
    > polskiego,

    Mam wrażenie że jeśli sprzedawca jest z UE to płacimy taki VAT, jaki
    naliczy (do jakichś tam obrotów na terenie np. PL może to być stawka
    jego i płacona u niego, powyżej musi być (w tym przypadku) stawka polska
    i płacona w Polsce, czy jakoś tak). Nie płacimy raczej drugi raz VATu.
    --
    Krzysztof Halasa