  • Data: 2012-11-01 13:29:21
    Temat: Re: Aparat za pol darmo - tylko, ze z USA :(
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-01, quent <x...@x...com> wrote:
    > Chyba tylko Ci z umysłami zakutymi w kajdany - niewolnicy z wyboru.
    > No ale jak jest się od małego karmionym odpowiednią propagandą, w szkołach,
    > w tv, prasie... to nie ma co się dziwić.

    Ponieważ już zacząłeś truć, to uprzedzam, że nie będę kontynuował
    tej wymiany zdań (choć na pewno byś chciał).

    Zaznaczam tylko, że tamten tekst dotyczył statystyki, tzn. że na tle
    innych państw EU jesteśmy "w środku" (a jakby pominąć nie tylko kraje
    małe, ale też te bardzo bogate: UK, DE, FR, to wręcz nieźle).

    Zaznaczam także, że:
    - tak - chodziłem do szkoły (i polecam),
    - nie - nie czytam polskiej prasy i nie posiadam telewizora.

    pozdrawiam,
    PK