  • Data: 2012-11-04 14:49:26
    Temat: Re: Aparat za pol darmo - tylko, ze z USA :(
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-04, p47 <k...@w...pl> wrote:
    > Ty chyba jesteś owym "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta" ;-))

    No powiedzmy. Lepiej jakby był starym, głupim, ze wsi?

    > skoro nie zauważyłeś, ze wątek dotyczy zakupu INTERNETOWEGO i to u
    > sprzedawcy zagranicznego.
    > Wówczas należny VAT płaci się albo:
    > przy odprawie celnej importowej
    > albo
    > 2.gdy sprzedawca znajduje się w kraju UE i juz w cenie zawarty jest VAT
    > w wysokości obowiazującej w kraju wysyłki to nie płaci się VAT polskiego,

    I to własnie napisałem. Tylko lepiej stylistycznie i konkretniej
    (bo wg. Ciebie gdzie VAT płaci się przy zakupie poza EU?).

    Tak czy inaczej:
    www.web.gov.pl/e-punkt/uslugobiorcy/327-1305.html
    oraz
    Dz.U.2011 nr 177 poz. 1054

    Jeśli ktoś czegoś nie wie, to niech zajrzy w te miejsca. Nie ma sensu
    przerzucać się opiniami (bo skoro są różne, to ktoś się musi mylić).

    pozdrawiam,
    PK