eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym › Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
  • Data: 2010-03-22 11:54:59
    Temat: Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-03-22 08:35, Ghost pisze:
    >
    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:ho6d9u$9qn$1@news.dialog.net.pl...
    >> W dniu 2010-03-21 23:04, Michał pisze:
    >
    >> Aby go "dolaczyc" do napedu musimy dostosowac bieg i obroty do
    >> predkosci kol inaczej mozemy w najlepszym przypadku stracic przyczepnosc.
    >
    > Wspolczuje, przy kazdej zmianie biegu masz dusze na ramieniu.

    a czemu? zmieniajac bieg na wyzszy robisz to z wysokich obrotow
    poprzedniego biegu gdzie predkosc jezdna jesta taka sama jak dla biegu
    docelowego przy niskich obrotach. Samochod jedze plynnie i nie sposob
    sie tu pomylic. Przy zmianie na nizszym odwrotnie - najpierw hamujemy
    zmmniejszeniem przepustnicy az obroty spadna do malej wartosci i
    wrzucamy nizszy bieg - obroty same wzrosna do bezpiecznego poziomu
    (hamowanie silnikiem).
    Przy jezdzie z wylaczonym silnikiem - sila pedu - mozna sie pomylic
    wrzucajac za niski bieg i/lub ustawiajac zle przepustnice oraz
    wysprzeglajac zbyt szybko, szcegolnie na sliskiej nawierzchni mozna
    straci przyczepnosc.

    --
    the_foe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: