eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym › Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
    Date: Mon, 22 Mar 2010 11:54:59 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <ho7ia1$s5h$1@news.dialog.net.pl>
    References: <ho655d$pq$1@news.onet.pl> <ho6d9u$9qn$1@news.dialog.net.pl>
    <ho76ll$gtq$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-59-26.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1269255297 28849 78.8.59.26 (22 Mar 2010 10:54:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 10:54:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
    Thunderbird/3.0.3
    In-Reply-To: <ho76ll$gtq$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:219421 pl.misc.samochody:2266254
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-22 08:35, Ghost pisze:
    >
    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:ho6d9u$9qn$1@news.dialog.net.pl...
    >> W dniu 2010-03-21 23:04, Michał pisze:
    >
    >> Aby go "dolaczyc" do napedu musimy dostosowac bieg i obroty do
    >> predkosci kol inaczej mozemy w najlepszym przypadku stracic przyczepnosc.
    >
    > Wspolczuje, przy kazdej zmianie biegu masz dusze na ramieniu.

    a czemu? zmieniajac bieg na wyzszy robisz to z wysokich obrotow
    poprzedniego biegu gdzie predkosc jezdna jesta taka sama jak dla biegu
    docelowego przy niskich obrotach. Samochod jedze plynnie i nie sposob
    sie tu pomylic. Przy zmianie na nizszym odwrotnie - najpierw hamujemy
    zmmniejszeniem przepustnicy az obroty spadna do malej wartosci i
    wrzucamy nizszy bieg - obroty same wzrosna do bezpiecznego poziomu
    (hamowanie silnikiem).
    Przy jezdzie z wylaczonym silnikiem - sila pedu - mozna sie pomylic
    wrzucajac za niski bieg i/lub ustawiajac zle przepustnice oraz
    wysprzeglajac zbyt szybko, szcegolnie na sliskiej nawierzchni mozna
    straci przyczepnosc.

    --
    the_foe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: