-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: the_foe <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.misc.samochody
Subject: Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
Date: Mon, 22 Mar 2010 11:54:59 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 25
Message-ID: <ho7ia1$s5h$1@news.dialog.net.pl>
References: <ho655d$pq$1@news.onet.pl> <ho6d9u$9qn$1@news.dialog.net.pl>
<ho76ll$gtq$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-59-26.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1269255297 28849 78.8.59.26 (22 Mar 2010 10:54:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 10:54:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
Thunderbird/3.0.3
In-Reply-To: <ho76ll$gtq$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:219421 pl.misc.samochody:2266254
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-03-22 08:35, Ghost pisze:
>
> Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:ho6d9u$9qn$1@news.dialog.net.pl...
>> W dniu 2010-03-21 23:04, Michał pisze:
>
>> Aby go "dolaczyc" do napedu musimy dostosowac bieg i obroty do
>> predkosci kol inaczej mozemy w najlepszym przypadku stracic przyczepnosc.
>
> Wspolczuje, przy kazdej zmianie biegu masz dusze na ramieniu.
a czemu? zmieniajac bieg na wyzszy robisz to z wysokich obrotow
poprzedniego biegu gdzie predkosc jezdna jesta taka sama jak dla biegu
docelowego przy niskich obrotach. Samochod jedze plynnie i nie sposob
sie tu pomylic. Przy zmianie na nizszym odwrotnie - najpierw hamujemy
zmmniejszeniem przepustnicy az obroty spadna do malej wartosci i
wrzucamy nizszy bieg - obroty same wzrosna do bezpiecznego poziomu
(hamowanie silnikiem).
Przy jezdzie z wylaczonym silnikiem - sila pedu - mozna sie pomylic
wrzucajac za niski bieg i/lub ustawiajac zle przepustnice oraz
wysprzeglajac zbyt szybko, szcegolnie na sliskiej nawierzchni mozna
straci przyczepnosc.
--
the_foe
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.10 12:04 Ghost
- 22.03.10 12:07 Ghost
- 22.03.10 12:11 Bydlę
- 22.03.10 12:30 Ghost
- 22.03.10 13:00 the_foe
- 22.03.10 13:28 Sergiusz Rozanski
- 22.03.10 13:44 Tomasz bla Fortuna
- 22.03.10 14:03 Ghost
- 22.03.10 14:08 Bydlę
- 22.03.10 15:38 szerszen
- 22.03.10 15:48 Ghost
- 22.03.10 15:50 Ghost
- 22.03.10 16:34 Bydlę
- 22.03.10 17:22 Ghost
- 22.03.10 18:25 Olek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=