  • Data: 2010-07-10 08:53:26
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-10 08:35, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-07-10 07:44, Młotkowy pisze:
    > (...)
    >
    > Bez urazy, ale na takich cfaniaczków to właśnie by się przydała
    > laweta i parking policyjny. Szybko by się znalazł właściciel,
    > samochód by wydano za stosowną opłatą i na drugi/trzeci raz
    > przeszła by ochota na parkowania byle gdzie.

    Ale, jak napisałem na ww. stronce, do tego panowie strażnicy musieliby
    ruszyć ołowiane dupy, wyciągnąć blokadę z bagażnika, ugnieść tłuste
    brzuchy przy zakładaniu blokady i stracić trochę czasu. A tego im się
    zrobić nie chciało. Wybrali "łatwą kasę".
    Nie jestem "cwaniakiem". Ja nie popełniłem wykroczenia. Wypraszam sobie.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy