  • Data: 2010-07-10 09:19:18
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-10 08:53, Młotkowy pisze:
    (...)
    > Ale, jak napisałem na ww. stronce, do tego panowie strażnicy musieliby
    > ruszyć ołowiane dupy, wyciągnąć blokadę z bagażnika, ugnieść tłuste
    > brzuchy przy zakładaniu blokady i stracić trochę czasu. A tego im się
    > zrobić nie chciało. Wybrali "łatwą kasę".

    Tylko potwierdzasz swoje "cfaniackie" podejście. Mandat jak
    najbardziej należny, a tu jeszcze dyskusja, że im się blokady
    zakładać nie chciało.

    > Nie jestem "cwaniakiem". Ja nie popełniłem wykroczenia. Wypraszam sobie.

    Możesz sobie wypraszać, ale Twoje zachowanie jest pięknym przykładem
    "cfaniactwa". Twój samochód? Twój. Stał na trawniku? Stał. Tylko
    teraz nie ma komu mandatu zapłacić, a głupia jest oczywiście SM,
    że zrobiła zdjęcie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.