eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <5299ff49$0$2278$65785112@news.neostrada.pl> <Putmu.29$rx5.20@fx05.am4>
    Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Date: Sun, 1 Dec 2013 10:32:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 19
    Message-ID: <529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1385890675 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 80.55.157.1:2293
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1750
    X-Received-Body-CRC: 657879051
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231509
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
    >>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >>> idą te algorytmy.
    >>
    >> No ale jaki konkretnie masz problem?
    >>
    >> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    >> watki jest naturalny.
    >> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    >> rdzenia.
    >
    > Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
    > obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).

    Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: