eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Data: 2013-12-02 05:51:18
    Temat: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Od: G Nowak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 01/12/2013 09:32, Ghost wrote:
    >
    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
    >>>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >>>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >>>> idą te algorytmy.
    >>>
    >>> No ale jaki konkretnie masz problem?
    >>>
    >>> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    >>> watki jest naturalny.
    >>> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    >>> rdzenia.
    >>
    >> Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
    >> obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).
    >
    > Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?

    Tak, po uruchomieniu gry mozna obserwowac niemalze rownomierna
    fluktuacje obciazenia na wszystkich rdzeniach (logicznych) w zaleznosci
    od aktywnosci w grze.

    --
    G

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: