eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Data: 2013-12-02 12:26:52
    Temat: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4...
    > On 01/12/2013 09:32, Ghost wrote:
    >>
    >> Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
    >>>>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >>>>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >>>>> idą te algorytmy.
    >>>>
    >>>> No ale jaki konkretnie masz problem?
    >>>>
    >>>> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    >>>> watki jest naturalny.
    >>>> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    >>>> rdzenia.
    >>>
    >>> Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
    >>> obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).
    >>
    >> Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?
    >
    > Tak, po uruchomieniu gry mozna obserwowac niemalze rownomierna fluktuacje
    > obciazenia na wszystkich rdzeniach (logicznych) w zaleznosci od aktywnosci
    > w grze.

    Tzn, co, dokladznie 32,5% na kazdym rdzeniu? Nierealne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: