eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Data: 2013-12-01 11:42:04
    Temat: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Winkler" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    news:529b0ec5$0$2169$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-11-24 09:58, Marcin N pisze:
    >> Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych.
    >>
    >> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą
    >> te algorytmy.
    >>
    >>
    >
    > Jeśli dla ciebie 8 rdzeni to dużo to co powiesz
    > ma produkt firmy Adapteva.
    > Obecnie pzryjmują zamówienia na swój produkt o nazwie Epiphany-IV,
    > jest to moduł obliczeniowy stworzony na bazie procesora
    > posiadającego 64 niezależne rdzenie typu RISC,
    > każdy wykonujący swój własny kod.
    > Ich celem jest przygotowanie do roku 2018 procesora
    > posiadającego 64 tyś. rdzeni.
    > Czy im się uda, zobaczymy już za kilka lat.
    >
    >
    > Jeśli chodzi o zwykłe komputery PC, poczytaj sobie o OpenMP dostępnym
    > obecnie w wiekszości kompilatorów C++.
    > Z mojego podwórka mogę ci podrzucić Task Parallel Library (TPL)
    > które jakiś czas temu weszło w skład .NET Framework
    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd537608%28v
    =vs.110%29.aspx

    Czytja ze zrozuminiem. Pytanie dotyczylo rdzeni na potrzeby gier (i to
    niegraficznych rdzeni).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: