eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Data: 2013-12-01 11:26:15
    Temat: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-24 09:58, Marcin N pisze:
    > Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych.
    >
    > Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    > Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą
    > te algorytmy.
    >
    >

    Jeśli dla ciebie 8 rdzeni to dużo to co powiesz
    ma produkt firmy Adapteva.
    Obecnie pzryjmują zamówienia na swój produkt o nazwie Epiphany-IV,
    jest to moduł obliczeniowy stworzony na bazie procesora
    posiadającego 64 niezależne rdzenie typu RISC,
    każdy wykonujący swój własny kod.
    Ich celem jest przygotowanie do roku 2018 procesora
    posiadającego 64 tyś. rdzeni.
    Czy im się uda, zobaczymy już za kilka lat.


    Jeśli chodzi o zwykłe komputery PC, poczytaj sobie o OpenMP dostępnym
    obecnie w wiekszości kompilatorów C++.
    Z mojego podwórka mogę ci podrzucić Task Parallel Library (TPL)
    które jakiś czas temu weszło w skład .NET Framework
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd537608%28v
    =vs.110%29.aspx


    /Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: