  • Data: 2009-10-05 08:45:08
    Temat: Re: Abonamet a karta
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mz pisze:
    > Witam
    > Jaki? czas temu pare osób z grupy wyrzucało mi, że wole kupic telefon
    > Samsung Avila w abonamencie a nie gdzie? na wolnym rynku. Ponoć im się to
    > bardziej opłaca. teraz ja przedstawie swoje wyliczenia
    >
    > 1. Samsung Avila (wg skšpca) kosztuje 540 zł. Doładowanie miesięczne to 25
    > zł przez 24 miesišce (nie licze kosztu zakupu startera)
    > sumujšc 540 + (24 * 25) = 540 +600 = 1140 zł
    >
    > 1. Samsung Avila wg propozycji jakš dostałem z Ery ( na przedłużenie umowy)
    > to koszt 49 zł
    > Miesięczny abgonament to 40 zł
> [...]
    jasne jasne
    w orange masz 50zł/3mies wiec to za 2 lata daje 400zł+tel za 540=940.
    ceny:29/20gr(+bonusy, czasami x2) jeśli chcesz to możesz mieć taniej do
    orange/stacjonarne. jesli wydasz wiecej też będziesz mieć taniej. już
    prz 20zł/ miesiac zejdziesz do 25/8gr.
    Druga sprawa. w "zetafonie" jest telefon z dotykiem i wm(Vegas) za
    1z/36mies. mozesz go wziac, i używac, a mozesz sprzedac za ok300zł - i
    kupic samsunga. wtedy wychodzi naprawde tanio. niestety - 36miechów a
    nie 24. tyle ze wazne jest coś innego. posłuchaj opowiesci.
    3 lata temu(bez 3 miesiecy) podpisałem umowe na 36mieś zetafon+siemens.
    siemensa sprzedałem i zarobiłęm na 1.5roku gadania gratis. tyle ze
    kosztowało to chyba 70gr za minute. prawie 2 lata temu żona dostała z
    firmy telefon i superową umowe na 2 lata z rozmowami po 37gr/25.
    Niestety w abo stawki sa stałe, w zetafonie zmienne w dół. na rok przed
    zakonczeniem obydwu umów, stawki za rozmowy prawie sie zrównały, na pół
    roku ja gadam wyraznie taniej. Nawet gdyby mnie zwolniono z umowy po 24
    miesiacach - nie chciałbym odejść.

    Reasumujac wole zetafona na 36 miesiecy bo stanieje, niz złudne abo na
    24-bo po 1roku przestane dzwonić- bede tylko odbierał. Gadam mało, (ok
    -2godziny) i na 100% jest to bardziej opłacalne od abo. (jak mi sie
    skonczy umowa to zgromadzoną -niewygadaną kase-mozna "sprzedać" za 50
    wartości)
    ToMasz