  • Data: 2009-10-05 17:56:50
    Temat: Re: Abonamet a karta
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > chmmm... dziwnie to liczysz. Po pierwsze, na dzień dzisiejszy 50zł/
    > na miesiac to raczej wyskoki abonament.

    Więc przyjmij, że jest to abonament 25-złotowy. Drugie 25 zł to rata za
    telefon, nieoprocentowana zresztą. Czy teraz też ów abonament razi swoją
    wysokością, zważywszy że mam w jego ramach 166 minut do wszystkich bez
    gwiazdek?

    > po drugie rozmawiasz po 30groszy,

    Nominalnie po 39 groszy. Praktycznie - po 15 groszy. Do wszystkich bez
    gwiazdek.

    > a we wszystkch prepaidach masz 29groszy BEZ bonusów

    Gdy podpisywałem cyrograf, ceny w prepaidach oscylowały wokół 70 groszy. A i
    teraz mam dwukrotnie taniej.

    > i ok 10-20gr wewnątrz sieci.

    Czyli tyle, ile ja płacę do wszystkich bez gwiazdek. Więc gdzie tu interes?
    Poza tym, nie interesuje mnie rozdzielanie rozmówców na "swoich" i "obcych".
    Ja chcę mieć płaską stawkę jednakową do wszystkich sieci, bo nigdy nie wiem,
    gdzie będę musiał dzwonić. Taki zawód.

    > Najważniejsze jednak ze Ty bedziesz płacił te 30gr do konca, a
    > prepaidowcy do kolejnej obniżki.

    Zanim w prepaidach zejdą do tych moich 15 groszy, to i cyrograf mi wygaśnie.
    A ja jestem do przodu już teraz, od blisko roku, nie czekając na mocno
    zresztą wątpliwe obniżki w prepaidach w jakiejś nieokreślonej przyszłości.

    > w prepaidach też są telefony za 1zł.

    Proszę, nie rozśmieszaj mnie.

    > Napewno nie te "chwytliwe" ale czasami całkiem dobre. patrz orange Vegas

    Litości, przecież ta mydelniczka nawet nie ma Javy. Dlaczego nie możecie
    zrozumieć, że ktoś chce mieć dobry telefon i w tym celu zaciąga kredyt
    bezpośrednio u operatora, bo tak jest najtaniej? To w sklepie dla idiotów
    kredyt 0% jest cacy, a u P4 czy PTC już be? Dlaczego, się pytam?

    JoteR