  • Data: 2009-10-05 12:35:14
    Temat: Re: Abonamet a karta
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mz" napisał:

    > Tak. Propozycja przy przedłużeniu umowy. Dokładnie podając
    > to 120 minut +70 z okazji urodzin. Dla mnie to aż nadto.

    Czyli ~21 gr/min., a odliczając raty za telefon (~20 zł/mies.) wychodzi ok.
    10 gr za minutę do wszystkich? Nawet jeśli uwzględni się haczyki typu
    najpierw abonament potem bonus oraz straty na niewykorzystanych minutach
    bądź stawkę za minutę poza abonamentem, to jest to dobra oferta dla osoby,
    która nie chce wydawać kilkuset zł na aparat od razu. Oczywiście zaraz będą
    Ci tu tłumaczyć, że najlepiej ładować prepaida 50 zł co 3 miesiące
    (dyskretnie nie wymieniając liczby minut), dowodzić że 29 gr/min. to jest
    taniej niż w Twoim abonamencie, a telefon najlepiej kupić używany na (za
    przeproszeniem) Allegro i wtedy jest ho ho ho jak tanio, ale to normalny
    tutejszy folklor. Sam musisz zdecydować, co bardziej odpowiada Twoim
    potrzebom i możliwościom. Ja osobiście bym brał - pół roku temu wziąłem w
    abonamencie 50zł/166 min. Samsunga F480 i nadal uważam, że żaden prepaid do
    tej pory nawet się nie zbliżył do tej oferty, pomimo wejścia w tym czasie PF
    i potężnych obniżek u W3 i wirtualnych. A Twoja jest jeszcze lepsza - o ile
    prawdziwa.

    JoteR