  • Data: 2017-06-14 19:12:12
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    >Buractwem więc niektórzy nazywają zachowanie ludzi którzy w naturalny
    >sposób korzystają z takiej oferty zwrotów. To jest jednak nie
    >buractwo
    >osoby która zwraca do sklepu używany towar który z jakichś powodów
    >nie
    >spełnia jego oczekiwań,

    No, w tym przypadku trudno to tak opisac ...

    > bo postępuje zgodnie z polityką zwrotów takiego
    >Walmart przemiela rocznie około 108 miliardów dolarów w USA i poza
    >nimi.
    >Dzięki swoim rozmiarom i między innymi również dzięki tej korzystnej
    >dla
    >kupujących polityce zwrotów wygrywa na rynku konkurencję w małymi
    >handlarzami, którzy na takie zwroty nie mogą sobie pozwolić.
    >Zamiast krytykować kogoś kto postąpił zgodnie z oczekiwaniami jakie
    >się
    >stawia przed klientem Walmartu

    Ale pewnie nie chca byc darmowa wypozyczalnia.

    No i na bezczelnego - kupic np TV, obejrzec, sprawdzic ... i bedac
    zadowolonym - oddac i kupic taniej on-line :-)

    Ale "swiadomi" klienci sa i u nas.
    Tak z pamieci "w jednym sklepie nie chcieli obnizyc ceny, mimo, ze
    pudelko bylo wczesniej otwarte.
    Pojechalem do innego, poprosilem o mozliwosc odsluchania sluchawek,
    sprzedawca wyjal z pudelka, dobrze graly ... wiec kupuje, ale
    poprosilem o oryginalnie zamkniete pudelko".

    >zastanówcie się lepiej czemu polscy
    >detaliści tacy jak np Tesco nie mają takiej polityki zwrotów.

    U nas jest zwyczaj "widzialy galy co braly". Zawsze taki byl.
    W Tesco mozna by sie zastanowic, ale w mniejszym sklepiku - przychodzi
    klient, chce np specjalna karte graficzna, na zamowienie moze byc na
    jutro.
    A po tygodniu oddaje.

    >Jak myślicie,
    >co się z nimi stanie gdy Walmart nasyci się na kontynencie
    >Amerykańskim i w
    >poszukiwaniu kolejnych wzrostów finansowych dla swoich akcjonariuszy
    >zawita
    >do Europy i do Polski?

    Padnie, nie znajac zwyczajow, przepisow, moze i mentalnosci.
    Albo nie doceniajac, ze tu nie trzeba jechac 30 mil do sklepu :-)
    Albo sie dostosuje ... i zwrotow nie bedzie :-)

    P.S. Zwroty sa np Castoramie czy OBI. A klient nierzadko ma do nich 20
    km :-)

    J.