-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ohoujm$i43$1@dont-email.me>
<M...@n...neostrada.pl>
<ohrdgu$l3$2@dont-email.me>
<4...@g...com>
<ohril6$i5d$2@dont-email.me>
<8...@g...com>
<ohrpa6$bk9$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <ohrpa6$bk9$1@dont-email.me>
Subject: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h
Date: Wed, 14 Jun 2017 19:12:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 77
Message-ID: <59416e72$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.157.16
X-Trace: 1497460338 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.30.157.16:62486
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3007652184
X-Received-Bytes: 4377
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607696
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
>Podejście amerykańskich detalistów do klientów w dziedzinie zwrotów
>zakupionych towarów, często bez wymagania nawet podania przyczyny
>zwrotu
>używanego do 30 dni przedmiotu wydaje się dla Polaka dziwne.
>Sears np daje wieczystą gwarancję na narzędzia ręczne CRAFTSMAN (ich
>własna
>"marka) i nie wymagają nawet paragonu i żadnego innego dowodu
>zakupu/sprzedaży. Właśnie w ten sposób wymieniłem w niedzielę swoją
>nieco
>zardzewiałą małą "grzechotkę" 1/4" - używałem swoją od jakichś 12
>lat -
>przy wymianie akumulatora w zeszły weekend użyłem jej do nasadki 10mm
>odkręcając klemy i zauważyłem że nie tryka jak należy, chyba od
>rdzy -
>dostałem nową bez pytania o nic w 5 sekund.
https://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA
>Buractwem więc niektórzy nazywają zachowanie ludzi którzy w naturalny
>sposób korzystają z takiej oferty zwrotów. To jest jednak nie
>buractwo
>osoby która zwraca do sklepu używany towar który z jakichś powodów
>nie
>spełnia jego oczekiwań,
No, w tym przypadku trudno to tak opisac ...
> bo postępuje zgodnie z polityką zwrotów takiego
>Walmart przemiela rocznie około 108 miliardów dolarów w USA i poza
>nimi.
>Dzięki swoim rozmiarom i między innymi również dzięki tej korzystnej
>dla
>kupujących polityce zwrotów wygrywa na rynku konkurencję w małymi
>handlarzami, którzy na takie zwroty nie mogą sobie pozwolić.
>Zamiast krytykować kogoś kto postąpił zgodnie z oczekiwaniami jakie
>się
>stawia przed klientem Walmartu
Ale pewnie nie chca byc darmowa wypozyczalnia.
No i na bezczelnego - kupic np TV, obejrzec, sprawdzic ... i bedac
zadowolonym - oddac i kupic taniej on-line :-)
Ale "swiadomi" klienci sa i u nas.
Tak z pamieci "w jednym sklepie nie chcieli obnizyc ceny, mimo, ze
pudelko bylo wczesniej otwarte.
Pojechalem do innego, poprosilem o mozliwosc odsluchania sluchawek,
sprzedawca wyjal z pudelka, dobrze graly ... wiec kupuje, ale
poprosilem o oryginalnie zamkniete pudelko".
>zastanówcie się lepiej czemu polscy
>detaliści tacy jak np Tesco nie mają takiej polityki zwrotów.
U nas jest zwyczaj "widzialy galy co braly". Zawsze taki byl.
W Tesco mozna by sie zastanowic, ale w mniejszym sklepiku - przychodzi
klient, chce np specjalna karte graficzna, na zamowienie moze byc na
jutro.
A po tygodniu oddaje.
>Jak myślicie,
>co się z nimi stanie gdy Walmart nasyci się na kontynencie
>Amerykańskim i w
>poszukiwaniu kolejnych wzrostów finansowych dla swoich akcjonariuszy
>zawita
>do Europy i do Polski?
Padnie, nie znajac zwyczajow, przepisow, moze i mentalnosci.
Albo nie doceniajac, ze tu nie trzeba jechac 30 mil do sklepu :-)
Albo sie dostosuje ... i zwrotow nie bedzie :-)
P.S. Zwroty sa np Castoramie czy OBI. A klient nierzadko ma do nich 20
km :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.17 19:36 Pszemol
- 14.06.17 20:30 adam
- 14.06.17 22:48 j...@i...pl
- 14.06.17 22:52 Pszemol
- 15.06.17 01:27 Zenek Kapelinder
- 15.06.17 02:19 Pszemol
- 15.06.17 08:35 Cavallino
- 15.06.17 15:35 Pszemol
- 15.06.17 16:55 re
- 15.06.17 19:36 Cavallino
- 15.06.17 19:47 Pszemol
- 17.06.17 14:05 Erdo5
- 18.06.17 01:19 Przyjazny
- 19.06.17 21:34 Uzytkownik
- 19.06.17 22:19 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=