eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ichRe: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ohoujm$i43$1@dont-email.me>
    <M...@n...neostrada.pl>
    <ohrdgu$l3$2@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <ohril6$i5d$2@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <ohrpa6$bk9$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <ohrpa6$bk9$1@dont-email.me>
    Subject: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h
    Date: Wed, 14 Jun 2017 19:12:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 77
    Message-ID: <59416e72$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.157.16
    X-Trace: 1497460338 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.30.157.16:62486
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3007652184
    X-Received-Bytes: 4377
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607696
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Podejście amerykańskich detalistów do klientów w dziedzinie zwrotów
    >zakupionych towarów, często bez wymagania nawet podania przyczyny
    >zwrotu
    >używanego do 30 dni przedmiotu wydaje się dla Polaka dziwne.
    >Sears np daje wieczystą gwarancję na narzędzia ręczne CRAFTSMAN (ich
    >własna
    >"marka) i nie wymagają nawet paragonu i żadnego innego dowodu
    >zakupu/sprzedaży. Właśnie w ten sposób wymieniłem w niedzielę swoją
    >nieco
    >zardzewiałą małą "grzechotkę" 1/4" - używałem swoją od jakichś 12
    >lat -
    >przy wymianie akumulatora w zeszły weekend użyłem jej do nasadki 10mm
    >odkręcając klemy i zauważyłem że nie tryka jak należy, chyba od
    >rdzy -
    >dostałem nową bez pytania o nic w 5 sekund.

    https://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    >Buractwem więc niektórzy nazywają zachowanie ludzi którzy w naturalny
    >sposób korzystają z takiej oferty zwrotów. To jest jednak nie
    >buractwo
    >osoby która zwraca do sklepu używany towar który z jakichś powodów
    >nie
    >spełnia jego oczekiwań,

    No, w tym przypadku trudno to tak opisac ...

    > bo postępuje zgodnie z polityką zwrotów takiego
    >Walmart przemiela rocznie około 108 miliardów dolarów w USA i poza
    >nimi.
    >Dzięki swoim rozmiarom i między innymi również dzięki tej korzystnej
    >dla
    >kupujących polityce zwrotów wygrywa na rynku konkurencję w małymi
    >handlarzami, którzy na takie zwroty nie mogą sobie pozwolić.
    >Zamiast krytykować kogoś kto postąpił zgodnie z oczekiwaniami jakie
    >się
    >stawia przed klientem Walmartu

    Ale pewnie nie chca byc darmowa wypozyczalnia.

    No i na bezczelnego - kupic np TV, obejrzec, sprawdzic ... i bedac
    zadowolonym - oddac i kupic taniej on-line :-)

    Ale "swiadomi" klienci sa i u nas.
    Tak z pamieci "w jednym sklepie nie chcieli obnizyc ceny, mimo, ze
    pudelko bylo wczesniej otwarte.
    Pojechalem do innego, poprosilem o mozliwosc odsluchania sluchawek,
    sprzedawca wyjal z pudelka, dobrze graly ... wiec kupuje, ale
    poprosilem o oryginalnie zamkniete pudelko".

    >zastanówcie się lepiej czemu polscy
    >detaliści tacy jak np Tesco nie mają takiej polityki zwrotów.

    U nas jest zwyczaj "widzialy galy co braly". Zawsze taki byl.
    W Tesco mozna by sie zastanowic, ale w mniejszym sklepiku - przychodzi
    klient, chce np specjalna karte graficzna, na zamowienie moze byc na
    jutro.
    A po tygodniu oddaje.

    >Jak myślicie,
    >co się z nimi stanie gdy Walmart nasyci się na kontynencie
    >Amerykańskim i w
    >poszukiwaniu kolejnych wzrostów finansowych dla swoich akcjonariuszy
    >zawita
    >do Europy i do Polski?

    Padnie, nie znajac zwyczajow, przepisow, moze i mentalnosci.
    Albo nie doceniajac, ze tu nie trzeba jechac 30 mil do sklepu :-)
    Albo sie dostosuje ... i zwrotow nie bedzie :-)

    P.S. Zwroty sa np Castoramie czy OBI. A klient nierzadko ma do nich 20
    km :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: