  • Data: 2017-06-15 02:19:52
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ich
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:594131e9$0$5163$65785112@news.neostrada.pl...

    > No tak, tam Polacy robia drogi :-)
    >
    > Ale zle jak we wroclawiu (coraz lepiej zreszta jest), jak w walbrzychu,
    > czy jeszcze gorzej ?

    Nie jeżdzę w tamtych okolicach.
    Ale w Krakowie nie ma takich dziur jak w Chicagowie.
    Można dosłownie koło urwać lub miskę olejową oskrobać jak nie patrzysz.

    > Uuuu, to chyba faktycznie zle jak Chicago, bo ja dawno opony nie
    > zniszczylem, nawet dziure trudno zlapac.

    Czasami to jest lewizna robotników, bo np coś na autostradzie
    zostawią i jak przejedziesz oponą to Ci tylko felga na kole zostanie :-)

    > Nigdy jakoś nie skusiłem się na zamówienie opon online...
    >
    > A ponoc to Amerykanie wymyslili internet :-)
    >
    > Ciekaw jestem liczb, ale w kraju to sie chyba robi coraz bardziej
    > popularne.
    > Gumiarz przeciez nie moze miec calego wyboru u siebie, tez wezmie z
    > hurtowni na zamowienie.

    Właśnie dostałem kurtuazyjne podziękowanie emailem od Discount Tires
    z prośbą o wysłanie opinii jeśli mam na to ochotę. Na końcu e-maila był link
    do ich stroniczki z adnotacją "kupiłeś opony? sprawdź czy nie łapiesz się na
    jakąś promocję producenta, tu zebraliśmy je wszystkie dla Twojej wygody:"
    https://www.discounttire.com/promotions?utm_medium=e
    mail&utm_campaign=DTC_General_Purchase_Thank_You&utm
    _source=ThankYou

    No to klikam, klikam i paczę... paczę i co widzę? :-)

    https://www.discounttire.com/promotions/continental-
    tires

    $70 Continental Rebate
    June 4th thru June 17th, 2017
    Receive a $70 Visa Prepaid Card by mail when you purchase a set of 4
    Continental tires installed.

    No kuźwa - słodki zakup zrobił się właśnie jeszcze słodszy :-)))))))
    No i jak ich nie kochać jak tak dbają o klienta??? Powiedz sam...

    > Ciebie interesuje - Ty sobie czytaj :-)

    Myślałem że wiesz jak to działa i mi rzucasz tylko garścią szczegółów.
    Z pobieżnej lektury wynika że to zupełnie osobna firma ubezpieczeniowa
    zawiera z Tobą umowę i z nimi a nie z gumiarzem będziesz rozmawiał
    w czasie usuwania szkody - za dużo zamieszania moim zdaniem w porównaniu
    do korzyści przy aktualnych cenach opon odpuściłbym sobie bo by mi się
    nie chciało gdzieś dzwonić, coś wysyłać, jakieś rachunki zbierać itp, itd.

    > Ja nie bardzo widze sens doplacania chocby zlotowki za ubezpieczenie -
    > podalem tylko dlatego, ze wyskoczylo na oponeo - a chcialem sprawdzic cene
    > dostawy dla Ciebie :-)

    Dzięki.