    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A2 za 13 PLN na bramce od jutra
    Date: Sun, 02 Jan 2011 23:43:04 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to by powodowało korki i sami sobie byśmy szkodzili. Bo zapewniam Cię że

    > zaraz by sie znalexli tacy którym sie spieszy bo w pracy sa, bo dzieci

    > marudzą, bo to i tak nie ma sensu i nie zadziała, bo nie po to jechałem

    > autostrada zeby teraz dojechać póżniej niż DK. I co jest w tym najciekawsze

    > wszyscy by mieli rację. Prędzej by to się znudziło kierowcom niż obsłudze i

    > kierownictwu.

    Znudzilo by się bo bydlo nie ma charakteru. W grecji premier zaproponowal żeby
    ludzie kilka lat dłuzej pracowali na emeryturę. Wszyscy wyszli na ulicę. Kumasz.
    wszyscy, sklepikarze, robotnicy najemni, urzędnicy. Nikt ich nie agitował. Sami
    z siebie wyszli. Bo uważali ze tak trzeba. Wychodzi na to ze tam ludzie
    mieszkają a tutaj bydło. Jak by takie rządy jak są tutaj byly we Francji albo
    Hiszpanii to rządzaca elita by była powieszona na latarnich. Widzialem co
    zrobili w Hiszpanii nielegalni imigranci z Afryki, jak im chcieli obciąc kasę na
    zapomogi i zaproponowali prace i szkoly dla ich dzieci. Murzyni z Afryki to nie
    bydlo a Polacy to bezwolne tłuki co by gówno spod siebie zjedli. I największą
    frajda dla nich jest to ze sąsiad ma gorzej. Ale zrobić coś razem dla wspólnego
    dobra to fikcja. Poznalem kogos kto od kilkudziesięciu lat mieszka w Grecji.
    Został zaakceptowany przez lokalną społeczność. To tam bardzo ważne. Opowoada ze
    jak ktoś z takiej malej spolecznści obejmującej dom, kawalek ulicy itp. ma
    problem to od razu robi się to problemem spoleczności. Nie masz pracy to kasy
    nie dadzą, bo nie na tym to polega. Ale glodny nie będziesz chodzil. I wszyscy
    starają się rozwiązać problem znajomego, nawet jak z nim nigdy słowa nie
    zamienili. Bo wiedzą ze ich też może spotkać coś niemilego i też mogą
    potrzebować pomocy. Solidarność się to nazywa. Tam pod protest motocyklistow od
    razu by się inni podłączyli. żeby coś dla siebie ugrac. I by ugrali.