  • Data: 2011-01-04 04:11:51
    Temat: Re: A2 za 13 PLN na bramce od jutra
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No coz, moze powinnismy brac przyklad jako narod ze zorganizowania

    > innych, bo sami jakos nie potrafimy ... ale tak w 5 miesiecy po

    > wyborach ? :-)

    > J.

    Wybory nie mają nic do tego. Jakoś te 5 miesięcy nie mialo wplywu na to ze
    podniesli cene, mogli zmniejszyć jak tacy patrioci. Jak komus cena nie odpowiada
    to albo nie korzysta z autostrady albo legalnie pokazuje swoje niezadowolenie.
    Metoda z jedno groszowkami jest idealna. Jak by dalo się zablokowac na dwa
    tygodnie autostrady to by się okazalo że można obnizyc cene o polowe. Niedawno
    zalatialem z kims pogrzeb. Ponad 6 tysiecy wyplaca ZUS na taka okoliczność.
    Wszyskie ceny uslug z tym zwiazanych nie mają żadnego uzasadnienia
    ekonomicznego. 750 zlotych za wykopanie dzury + 250 za to że zimno. 500 za to ze
    ktos kto nie znal zmarlego klepnie pare slów w 20 minut. Trumna, czyli kilka
    byle jak obrobionych desek i kawalek najtanszej tkaniny 2300 zlotych. Za 2300
    zlotych mozna umeblowac w Ikei dwu pokojowe mieszkanie jak nie kupować mebli z
    gornej pólki. A tu tyle kosztuje jednorazówka. Ledwo na stypę wystarczylo I
    wszedzie marzekanie " co to bedzie jak ZUS da tylko 4000 tysiace." Ja wiem co
    bedzie. Cud się stanie. Wszystko zostanie skalkuloane tak żeby w 4 tysiącach się
    zmieścili. Jak by ZUS dawal 3 tysiace to tez by musialo wystarczyć. Akurat że
    platnikiem w tym przypadku jest ZUS nie ma znaczenia. Pokazuje jedynie ze to
    nabywca rządzi a nie sprzedawca. Dać spzredawcy wolną rękę to calą kase
    wyciagnie a jak bedzie malo to pohandluje nerkami klientów. Ale jak się postawić
    to się zrobi miękki jak sraczka. Kilka milionow uzytkonikow samochodow zylo
    tutaj przez kilkadziesiąt lat bez autostrad. I przeżyli. To dwa tygodnie albo
    miesiąc też by wytrzymali. Ale cwaniak przez miesiąc bez doplywu gotowki posra
    się i bęzdie musial odpuscić jesli bedzie wiedzial że druga strona nie odpuści.
    Niestety bydlo nie jest zdolne do przeprowadzenia takiej akcji. Bydlo ma kólko w
    nosie i zre trawe z wyznaczonego przez gospodarza miejsca. A jak nie da się go
    doić to idzie do rzeźni.