  • 1. Data: 2011-01-02 19:35:21
    Temat: A2 za 13 PLN na bramce od jutra
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Jak w temacie.
    Tak co by nikt nie był zdziwiony.

  • 2. Data: 2011-01-02 20:34:35
    Temat: Re: A2 za 13 PLN na bramce od jutra
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Jak w temacie.

    > Tak co by nikt nie był zdziwiony.
    Zdziwiłem się że to tylko 13 złotych. Mogli zrobić 20 albo 30. Kto im zabroni? A
    mogło być tak ładnie. Wystarczyło podłączyć się pod protest motocyklistów. Co
    szkodziło mieć ochotę płacić wtedy połowę stawki grubszymi pieniędzmi a całą
    stawkę po groszu góra po dwa grosze. Piękny protest bo legalny. Pieniądze
    legalne. Nikt kariery politycznej na nim by nie zbudował bo każdy by był liderem
    w swoim samochodzie. Bez przemówień i transparentów. Nikt by gumą od policji nie
    dostał. Mała kartka za szybą. A na niej napisane na przyklad " chętnie i szybko
    zapłacę połowę stawki". Przez pierwszy tydzień żaden dziennik by tego nie
    pokazał. Po dwóch tygodniach zaczęły by się publiczne groźby i wyreżyserowane
    sytuacje z karetką i strażą pożarną. Tak zwyczajnie pod publikę robione. Po
    trzech tygodniach że prowokatorzy zostaną wyłapani i skutecznie ukarani. A po
    miesiącu byśmy płacili połowę. I jutro zastanawiali by się czy o 20 groszy
    podnieść, bo może lepiej nie podnosić żeby znowu się nie zaczęło i kierowcy w
    ramach odwetu zachcą płacić o złotówkę mniej. Ale tu bydło mieszka a bydło
    najpierw się doi a jak bezużyteczne to na rzeź prowadzi.

  • 3. Data: 2011-01-02 22:54:34
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ramach odwetu zachcą płacić o złotówkę mniej. Ale tu bydło mieszka a bydło
    > najpierw się doi a jak bezużyteczne to na rzeź prowadzi.

    Ale to by powodowało korki i sami sobie byśmy szkodzili. Bo zapewniam Cię że
    zaraz by sie znalexli tacy którym sie spieszy bo w pracy sa, bo dzieci
    marudzą, bo to i tak nie ma sensu i nie zadziała, bo nie po to jechałem
    autostrada zeby teraz dojechać póżniej niż DK. I co jest w tym najciekawsze
    wszyscy by mieli rację. Prędzej by to się znudziło kierowcom niż obsłudze i
    kierownictwu.

  • 4. Data: 2011-01-02 23:43:04
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > wszyscy by mieli rację. Prędzej by to się znudziło kierowcom niż obsłudze i

    Znudzilo by się bo bydlo nie ma charakteru. W grecji premier zaproponowal żeby
    ludzie kilka lat dłuzej pracowali na emeryturę. Wszyscy wyszli na ulicę. Kumasz.
    wszyscy, sklepikarze, robotnicy najemni, urzędnicy. Nikt ich nie agitował. Sami
    z siebie wyszli. Bo uważali ze tak trzeba. Wychodzi na to ze tam ludzie
    mieszkają a tutaj bydło. Jak by takie rządy jak są tutaj byly we Francji albo
    Hiszpanii to rządzaca elita by była powieszona na latarnich. Widzialem co
    zrobili w Hiszpanii nielegalni imigranci z Afryki, jak im chcieli obciąc kasę na
    zapomogi i zaproponowali prace i szkoly dla ich dzieci. Murzyni z Afryki to nie
    bydlo a Polacy to bezwolne tłuki co by gówno spod siebie zjedli. I największą
    frajda dla nich jest to ze sąsiad ma gorzej. Ale zrobić coś razem dla wspólnego
    dobra to fikcja. Poznalem kogos kto od kilkudziesięciu lat mieszka w Grecji.
    Został zaakceptowany przez lokalną społeczność. To tam bardzo ważne. Opowoada ze
    jak ktoś z takiej malej spolecznści obejmującej dom, kawalek ulicy itp. ma
    problem to od razu robi się to problemem spoleczności. Nie masz pracy to kasy
    nie dadzą, bo nie na tym to polega. Ale glodny nie będziesz chodzil. I wszyscy
    starają się rozwiązać problem znajomego, nawet jak z nim nigdy słowa nie
    zamienili. Bo wiedzą ze ich też może spotkać coś niemilego i też mogą
    potrzebować pomocy. Solidarność się to nazywa. Tam pod protest motocyklistow od
    razu by się inni podłączyli. żeby coś dla siebie ugrac. I by ugrali.

  • 5. Data: 2011-01-03 11:55:49
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > Sami
    > z siebie wyszli. Bo uważali ze tak trzeba.

    szkoda że porównujesz zadymę zwykłych leni którzy chcą żyć na czyjś koszt
    do dużo bardziej słusznego protestu...

  • 6. Data: 2011-01-03 13:17:38
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > szkoda że porównujesz zadymę zwykłych leni którzy chcą żyć na czyjś koszt
    > do dużo bardziej słusznego protestu...

    Ale rację ma. I tyle.

  • 7. Data: 2011-01-03 14:53:21
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <> napisał w wiadomości ...

    > Ale rację ma. I tyle.

    Jaką rację?
    Z tym że ludzie są niekonsekwentni to tak ale w żadnym razie
    że greckie lenie zrobiły zadymę i cała Europa ma robić
    zrzutkę żeby oni dalej mogli żyć ponad stan na koszt innych...

  • 8. Data: 2011-01-03 15:07:30
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jaką rację?

    Taką, że nie potrafimy jako społeczeństwo, zjednoczyć się wobec dymających
    nas w doopkę.
    Bo dymanie odchodzi na każdym kroku niestety.

    > Z tym że ludzie są niekonsekwentni to tak ale w żadnym razie
    > że greckie lenie zrobiły zadymę i cała Europa ma robić
    > zrzutkę żeby oni dalej mogli żyć ponad stan na koszt innych...

    Z tego co robią Grecy można by było brać przykład. Nie chodzi mi oczywiście
    o powód bo masz rację, socjal rozdmuchali ponad wszelkie przyzwoitości, ale
    potrafili razem na ulicę wyleźć.
    A z naszą A2 będzie tak, jak opisane powyżej - wczoraj 12, dziś 13, za
    miesiąc 15, a remonty będą...

  • 9. Data: 2011-01-03 16:47:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011 15:07:30 +0100, CeSaR wrote:
    >Z tego co robią Grecy można by było brać przykład. Nie chodzi mi oczywiście
    >o powód bo masz rację, socjal rozdmuchali ponad wszelkie przyzwoitości, ale
    >potrafili razem na ulicę wyleźć.

    No coz, moze powinnismy brac przyklad jako narod ze zorganizowania
    innych, bo sami jakos nie potrafimy ... ale tak w 5 miesiecy po
    wyborach ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-01-04 03:31:30
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > szkoda że porównujesz zadymę zwykłych leni którzy chcą żyć na czyjś koszt

    > do dużo bardziej słusznego protestu...

    Norwegia czy Szwecja. Nie pamiętam ale to któryś z tych krajów. Oni nie żyją na
    czyjś koszt. Do ichnich związków zawodowych doszly informacje że robotnicy
    najemni z nowych panstw uni ( polacy też) są wykorzystywani w sieci gospodarstw
    ogrodniczych należacych do pewnej bardzo dużej firmy. Ci robotnicy nie byli
    czlonkami tamtych związków. Reakcja byla natychmiastowa. Jeśli w przeciągu
    wyznaczonego przez związki czasu, krótkiego czasu, nie zostaną urealnione
    stawki, nie zostaną wyplacone nadgodziny wedlug zasad tam obowiązujących, Jeśli
    nie zostaną zalatwione problemy socjalne. To żaden samochod rozwozący ogorki,
    salate i pomidory pochodzace z tamtej firmy nie zostanie rozladowany.
    Stwierdzili że kilka dni bez salaty i ogorkow da się przezyć. A za kilka dni
    nawet jak tamta firma zdechnie to sprowadza sobie potrzebne warzywa zza granicy.
    Firma zrealizowala wszyskie zobowiazania przed wyznaczonym terminem. Wiesz
    dlaczego tak zrobili. Z prostego powodu. Jak dzisiaj ktoś dmucha bez gumki
    innych to za jakiś czas moze sprobowac zacząc dymac ich. Zdarzenie bylo jakiś
    czas temu w dziennikach telewizyjnych i internecie opisywane. Solidarność ludzi
    to nie banda dupkow zyjących na koszt spoleczenstwa. Solidarność to wspolne
    dzialania wszystkich w celu osiagniecia zalozonego celu. W dotychczasowej fornie
    slowo solidarnosc powinno zostać wykreślone z polskich slownikow a jego uzywanie
    powinno być karane tak jak palenie na przystankach tramwajowych.