  • Data: 2011-01-02 22:54:34
    Temat: Re: A2 za 13 PLN na bramce od jutra
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.00000333.4d20d34b@newsgate.onet.pl...

    > Zdziwiłem się że to tylko 13 złotych. Mogli zrobić 20 albo 30. Kto im
    > zabroni? A
    > mogło być tak ładnie. Wystarczyło podłączyć się pod protest motocyklistów.
    > Co
    > szkodziło mieć ochotę płacić wtedy połowę stawki grubszymi pieniędzmi a
    > całą
    > stawkę po groszu góra po dwa grosze. Piękny protest bo legalny. Pieniądze
    > legalne. Nikt kariery politycznej na nim by nie zbudował bo każdy by był
    > liderem
    > w swoim samochodzie. Bez przemówień i transparentów. Nikt by gumą od
> [...]
    Ale to by powodowało korki i sami sobie byśmy szkodzili. Bo zapewniam Cię że
    zaraz by sie znalexli tacy którym sie spieszy bo w pracy sa, bo dzieci
    marudzą, bo to i tak nie ma sensu i nie zadziała, bo nie po to jechałem
    autostrada zeby teraz dojechać póżniej niż DK. I co jest w tym najciekawsze
    wszyscy by mieli rację. Prędzej by to się znudziło kierowcom niż obsłudze i
    kierownictwu.