  • Data: 2010-01-18 11:41:23
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hivrje$i3m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    > napisał w
    jest-tak.html

    > Cytat ze strony:
    > "Wystarczy odpalić silnik, przejechać 20 minut z czego 10 w
    > zajebistych
    > okolicznościach cudów natury widocznych naokoło przez........."
    >
    > A to "zajebistych" to musi byc? Musisz kontrastowac piekne,
    > naturalne obrazy
    > z jezykiem dresow spod bloku?
    > Kurcze... pierwszy raz mi sie zdarzylo zebym na takie cos
    > zareagowal - ale w
    > tym momencie uwazam ze naprawde to slownictwo nieodpowiednie do
    > calosci
    > tresci.

    Musisz sie przyzwyczaic. SJP .. to slowo juz nawet nie ma dopisku
    "wulg".
    Jezyk jest zywy i ewoluuje :-)

    A swoja droga .. w taka zajebista przyrode na silniku ? Jak tak
    mozna !!! :-)

    > A same zdjecia przesliczne.

    I jak zwykle budza we mnie pytanie .. podobny krajobraz widuje
    czesto .. ale zdjecia znacznie gorsze.
    Krajobraz jednak delikatnie inny, aparat do .. przepraszam za
    wulgaryzmy, czy fotograf ... przepraszam :-)

    J.