  • Data: 2010-01-18 15:01:11
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hivt4r$f8k$1@news.interia.pl...

    > KF - i wiecej nie bedziecie mieli tego problemu.
    > Mnie to obojetne.
    > Roger

    Posluchaj - chyba nie zrozumiales mojego postu.
    Zdjecia sa piekne. Nie mam zadnego celu do wsadzania Cie do KF.
    Po prostu zderzenie piekna przyrody i takiego opisu mnie porazilo.
    Prowadzisz galerie. I rozumiem, ze jest ona dla ludzi. Znaczy sie dla
    odwiedzajacych. Bo bez odbiorcow, to robienie zdjec nawet najbardziej
    "zajebistych" mija sie i tak z celem:) Wiec poprosilem tylko o zwrocenie
    Twojej uwagi na taki szczegol.

    Obrazanie sie i nawolywanie do KF nie jest chyba dobrym rozwiazaniem:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera