  • Data: 2010-01-18 17:28:30
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Thomas" napisał

    > Aaaa to teraz Impreza jest dresiarska, czy tylko sam filmik jest
    > dresiarski, a Impeza juz nie? Bo nie wiem, czy juz mam po dres isc do
    > sklepu? ;-)

    Impreza ?
    Powiem tak - jak widzę na drodzę Imprezę to baczę nią szczególnie.
    Odkąd za Kielcami jadącą z przeciwka zarzuciło i mało nie wylądowała mi na
    pasie. Składowa prędkości byłaby taka, że bez specjalisty nie dało by się
    rozpoznać marek. Pomijając gaciowy kolor, którym malują każdą i "złote"
    aluski.
    To nie jedno zdarzenie - w zasadzie mogę ze 100% pewnością stwierdzić, że
    _nigdy_ jeszcze nie widziałem aby kierowca Imprezy zachowywał się na drodze
    w normalny (bezpieczny) sposób.

    Natomiast kierowca z filmu - szczęka opada. Wirtuoz.
    Problem polega na tym, że każdy (którego dane mi było obserwować) właściciel
    Imprezy wywodzi iż wraz z samochodem nabył rajdowe umiejętności.

    adam