  • Data: 2010-01-18 15:11:02
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hj04bo$nd1$1@news.interia.pl...
    > Dla osób mdlejących na widok slowa "za...ty", ktore chca
    > jednak rzucic okiem na zdjecia bezposredni link:
    > http://www.studio-roger.pl/blog/_foto/bedkowice/bedk
    owice.html
    > Roger

    Ehhh :)
    Zwalam wszystko na karb poniedzialku i ciezkiego dnia:)
    Co ja ci chlopie zrobilem? Ot zwrocilem uwage - to wszystko. Mozesz sie z
    nia zgadzac, ale nie musisz. Twoja galeria, twoj kawalek internetu. Ale
    obrazanie się to daruj:) W zasadzie ten Twoj dopisek na blogu o wrazliwych
    panienkach moglbym potraktowac troche w stosunku do siebie. No ale musialbym
    naprawde nie miec wiekszych klopotow:) Wyluzuj bracie:))

    Dales cos do ogladniecia przez innych ludzi. No musisz sie liczyc z tym, ze
    nie zawsze beda peany:) A samym zdjeciom ja nie mam nic do zarzucenia bo sa
    naprawde rewelacyjne.

    I zobacz ze ja Ciebie nie zaatakowalem. I nie zaatakowali Cie tez inni
    ludzie ktorzy wypowiadali sie w tym watku. Troche dystansu nikomu nie
    zaszkodzi:)

    Jeszcze raz - wyciagam reke na zgode, wez sie usmiechnij i rob te fajne
    zdjecia:) I tak troche zastanow, czy przez przypadek nie obraziles niechcaco
    troche grupowiczow.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera