  • 1. Data: 2010-01-17 18:50:11
    Temat: A za Krakowem jest tak
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Dolina Będkowska, krótka wycieczka

    http://www.studio-roger.pl/blog/2010/01/za-krakowem-
    jest-tak.html

    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl
    Tel. 509-872-935

  • 2. Data: 2010-01-17 20:23:24
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hivkiu$53e$1@news.interia.pl...
    > Dolina Będkowska, krótka wycieczka
    > http://www.studio-roger.pl/blog/2010/01/za-krakowem-
    jest-tak.html

    Cytat ze strony:
    "Wystarczy odpalić silnik, przejechać 20 minut z czego 10 w zajebistych
    okolicznościach cudów natury widocznych naokoło przez........."

    A to "zajebistych" to musi byc? Musisz kontrastowac piekne, naturalne obrazy
    z jezykiem dresow spod bloku?
    Musisz atakowac takim slownictwem odwiedzajacych strone?

    Kurcze... pierwszy raz mi sie zdarzylo zebym na takie cos zareagowal - ale w
    tym momencie uwazam ze naprawde to slownictwo nieodpowiednie do calosci
    tresci.

    A same zdjecia przesliczne.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 3. Data: 2010-01-17 21:09:33
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Gabriel pisze:
> [...]
    > z jezykiem dresow spod bloku?
    > Musisz atakowac takim slownictwem odwiedzajacych strone?

    Podpisuję się pod apelem też.

  • 4. Data: 2010-01-17 21:14:29
    Od: "Anjay" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym momencie uwazam ze naprawde to slownictwo nieodpowiednie do calosci

    w pełni zgadzam się z przedmówcą

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-01-17 21:16:14
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    KF - i wiecej nie bedziecie mieli tego problemu.
    Mnie to obojetne.

    Roger

  • 6. Data: 2010-01-17 21:37:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Jan., 22:16, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > KF - i wiecej nie bedziecie mieli tego problemu.
    > Mnie to obojetne.
    >
    > Roger

    a ja zajrzalem i zaraz na pierwszej stronie i to chyba pierwsze
    zdania zaczyna sie od : " ja pierdole " i cos tam dalej. nie chce sie
    ani czytac , ani specjalnie przegladac.
    jesli to jest jakas geleria , to cze konieczne jest plugawienie
    jezyka ?

    jasne ze jak spadniesz ze schodow to na miejscu jest " kurwa mac " ,
    ale nie znajduje uzasadnienia dla takich epitetow w galerii .
    chyba ze spadles ze schodow ?

  • 7. Data: 2010-01-17 22:08:40
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał:

    > KF - i wiecej nie bedziecie mieli tego problemu.
    > Mnie to obojetne.

    To przyjmij do wiadomości, ze niniejszym wrzucam Cię do swojego kill-file'a.
    Bo to, co przed chwilą napisałeś jest chamstwem w stosunku do przedmówców,
    którzy słusznie zwrócili Ci uwagę.
    Wstyd - grupowicz od lat, a taki żenujacy poziom kultury osobistej.

    --
    Żegnam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2010-01-17 22:32:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Roger from Cracow napisal:
    > KF - i wiecej nie bedziecie mieli tego problemu.
    > Mnie to obojetne.

    Hm, moze jednak zapoznaj sie z etymologia slowa 'zajebiste'
    i nie stosuj go gdzie popadnie, bo wychodzi to dosc zalosnie
    i wulgarnie. Czyzby przyroda tak seksualnie cie potraktowala? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-01-17 22:34:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał
    > KF - i wiecej nie bedziecie mieli tego problemu.
    > Mnie to obojetne.

    I w ten oto magiczny sposób stałeś się Dodą p.r.f.c.

    adam

  • 10. Data: 2010-01-17 22:56:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-17 21:23:24 +0100, "Gabriel" <z...@p...fm> said:

    > Kurcze... pierwszy raz mi sie zdarzylo zebym na takie cos zareagowal - ale w
    > tym momencie uwazam ze naprawde to slownictwo nieodpowiednie do calosci
    > tresci.

    A ja to przeczytałem dopiero teraz. Oglądałem zdjęcia, nie czytałem.
    Ale masz rację. Roger mógł sobie darować.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam