  • 31. Data: 2013-08-25 14:32:51
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 14:09, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > a co Wam się nie podoba w http://usbdp.org/
    > no proszę, chcę wiedzieć, co jest nie tak i czemu takie gówno jak
    > elektroda cały czas jest wspierane, a inny bardzo ciekawy projekt nie?

    Strona miałaby może szanse spodobać się. Ale autor musiałby mieć wiedzę,
    którą chciałby się podzielić z innymi. Przydałby się jakiś dorobek i
    odrobinkę charyzmy aby przekonać kolegów z branży do włożenia wysiłku w
    budowanie portalu. Tobie niestety brakuje tego wszystkiego.

    Bo to jest zapewne twoja stronka, patrząc na tekst:
    "Strona, w żadnym stopniu, nie jest finansowana ze środków Unii
    Europejskiej, nie uzyskała też poparcia Platformy Obywatelskiej i
    Politechniki Warszawskiej... a właściwie powstała przy głośnym
    sprzeciwie wszystkich tych trzech instytucji..."
    Nasuwają mi się tu jeszcze dwa pytania:
    Jaki głośny sprzeciw tych instytucji towarzyszył powstaniu tej stronki?
    Po co na końcu zdania umieszczasz trzy kropki?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 32. Data: 2013-08-25 14:49:17
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 14:31, Marek Borowski pisze:

> [...]
    > i ogolnie straszny nacisk na ultra-poprawna polszczyzne.
    >
    > Kiedys z ciekawosci przejrzalem ze 200 postow z kosza i co najmniej 30%
    > zawieralo IMO istotne informacje. Byly przesuwana na podstawie naprade
    > pierdol. A juz szczytem bylo jak zobaczylem komentarz moderatora "temat
    > zbyt prosty" na poscie z dzialu "dla poczatkujacych". Wyrobilem sobie
    > odpowiednie zdanie nt. moderacji na elektrodzie. Sadzisz ze wlasciciel
    > o tym po prostu nie wie ? Nie sadze.
    >
    > Kiedys Google mnie odeslalo do elektrody a tam temat zamkniety z
    > adnotacja - informacja dostepna w Google :-).

    A to już jest ogólniejsza zasada, dotycząca nie tylko elektrody, ale też
    grup dyskusyjnych. Szukasz rozwiązania problemu przez google i trafiasz
    wyłącznie na linki do wątków na forach czy grupach, gdzie znajdujesz
    jedynie odpowiedzi, że powinieneś poszukać przez google. Trzeba by
    wysłać petycję do wujka Google, żeby nie indeksował takich "porad".

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2013-08-25 14:51:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Aug 2013 10:12:27 +0200, LeonKame <k...@l...com>
    wrote:
    > Że tak powiem nie ma alternatywy i pozostaje elektroda i nic nie
    > wskazuje na to ze bedzie lepiej. Youtube jest tutaj jakas
    alternatywa bo

    A czego Co tutaj brakuje?

    --
    Marek

  • 34. Data: 2013-08-25 14:58:45
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wyobraź sobie, że nie jestem moderatorem elektrody. Mam tam konto, ale
    > od lat tam nie piszę.

    Zacznij więc pisać, a później powtórz to samo co tu napisałeś.

    > Czasami tam trafiam przez googla, szukając jakieś porady. Zdaję sobie
    > sprawę z wad elektrody.

    > Jednak wrzucane tu na grupę przykłady krzywd zaznanych na elektrodzie,
    > budzą we mnie refleksję że te ofiary moderatorów to jakieś nadwrażliwe
    > Emo. Albo przygłupie trolle w rodzaju Ministerstwa.

    Daruj sobie te typowe odzywki elektrodowych moderatorów.
    Wybacz jak dla mnie to przygłupim emo-trollem jest ktoś, kto nie znając
    sprawy, ani ludzi ma wyrobione o nich zdanie i wie lepiej kim oni są, a
    do tego oceniając ich używa inwektyw w stylu emo, przygłupi troll.
    Nie wiem jak inni, ale ja tutaj tylko wyrażam swoje zdanie, bo powstał
    taki wątek. Nigdy wcześniej tego nie pisałem i nie wypłakiwałem się tak
    jak to ty m.in. mi przypisujesz. Mam prawo do wyrażania swojej opinii i
    oceny działań moderatorów. Ty natomiast, choć nie pieszesz na
    Elektrodzie to uważasz, że wiesz lepiej jak jest i wiesz, że ludzie,
    którzy krytykują moderatorów to przygłupie emo-trole.
    Zapominasz, że ani ty ani ja nie mamy prawa wzajemnie sobie ubliżać.

  • 35. Data: 2013-08-25 14:59:08
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    dziękuję, a Inni coś mi powiedzą na temat stronki?

    nie chcę zdradzać wszystkich ciekawostek które planowane są w portalu,
    ciekawe ile dni zajmie moderatorom elektrody "przejęcie" tusk to tak ładnie
    europejsko nazywa...

    i tak, uważam, że strona jest lepsza niż elektroda...

  • 36. Data: 2013-08-25 15:18:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości

> [...]
    > ładnie europejsko nazywa...
    >
    > i tak, uważam, że strona jest lepsza niż elektroda...

    Czekaj, czekaj, dobiorą Ci się do d... i doprowadzą przed sąd :)
    Znajomy, który założył portal http://www.goldhand.com.pl/ był
    zastraszany przez naczelnego elektodowca pozwami sądowymi o rzekomy
    plagiat :)

  • 37. Data: 2013-08-25 15:23:47
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    dobra dzięki, więcej więcej opinii, please...

  • 38. Data: 2013-08-25 15:28:15
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl>

    > Nadal piszemy o tym konkretnym wywaleniu postu do kosza? To jest to
    > chamskie traktowanie?

    Takich przypadków jest wiele mi też wywalili do kosza wpis na temat wnętrza
    jonizatora do samochodu. Umieściłem opis jonizatora powietrza i zamieściłem
    zdjęcia płytki drukowanej z wnętrza tego urządzenia - ku przestrodze. Na
    zdjęciach było widac jak nas sprzedawcy próbuja oszukiwać oferując diodę
    świecącą jako jonizator powietrza. Moderator od razu usunął mój wpis
    twierdząc, że nie odpowiada tematyce grupy czy coś koło tego. Chciałem
    przestrzec elektroników przed naciągaczami ale odechciało mi się raz na
    zawsze pisać na tym forum.
    Zbyszek

  • 39. Data: 2013-08-25 15:31:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 14:58, uzytkownik pisze:
> [...]
    > sprawy,ani ludzi ma wyrobione o nich zdanie i wie lepiej kim oni są, a
    > do tego oceniając ich używa inwektyw w stylu emo, przygłupi troll.

    Sprawa jest przedstawiana na grupie i zazwyczaj budzi moją wesołość.
    A niektórzy "skrzywdzeni" na elektrodzie znani też są na grupie. Zdanie
    sobie wyrabiam na podstawie ich żali wylewanych tu na grupie. Na
    moderatorów, Tuska czy Unię Europejską.

    > Nie wiem jak inni, ale ja tutaj tylko wyrażam swoje zdanie, bo powstał
    > taki wątek. Nigdy wcześniej tego nie pisałem i nie wypłakiwałem się tak
    > jak to ty m.in. mi przypisujesz.

    Od czasu do czasu pojawia się ktoś skrzywdzony. Czasem można przyznać mu
    rację, ale zazwyczaj są to śmieszne pretensje o pierdoły.

> [...]
    > Elektrodzie to uważasz, że wiesz lepiej jak jest i wiesz, że ludzie,
    > którzy krytykują moderatorów to przygłupie emo-trole.

    Oceniam ich po występach na grupie.

    > Zapominasz, że ani ty ani ja nie mamy prawa wzajemnie sobie ubliżać.

    Ale też ci ludzie z powodu swoich "krzywd" nie mają prawa ubliżać innym,
    n a przykład tym, którzy ich "skrzywdzili".

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 40. Data: 2013-08-25 15:40:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czepiasz się mnie, a wiesz za co mnie zbanowali?
    a powiem Ci, zbanowali mnie, bo zacząłem zdanie małą literą...