  • 41. Data: 2013-08-25 15:42:30
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 15:18, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości

    > Czekaj, czekaj, dobiorą Ci się do d... i doprowadzą przed sąd :)

    To by mu groziło gdyby odniósł sukces :)

    > Znajomy, który założył portal http://www.goldhand.com.pl/ był
    > zastraszany przez naczelnego elektodowca pozwami sądowymi o rzekomy
    > plagiat :)

    Chyba znajomy nie będzie czuł się komfortowo, że stawiasz jego portal
    obok e-serwis.org czy usbdp.org :)
    Identyfikator wisisz mi piwo bo podniosłem ci pagerank w google:)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2013-08-25 15:42:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 15:40:32 +0200, Ministerstwo Propagandy
    > czepiasz się mnie, a wiesz za co mnie zbanowali?
    > a powiem Ci, zbanowali mnie, bo zacząłem zdanie małą literą...

    A moze nie tylko za to ? :-)

    J.

  • 43. Data: 2013-08-25 15:43:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 15:40, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czepiasz się mnie, a wiesz za co mnie zbanowali?
    > a powiem Ci, zbanowali mnie, bo zacząłem zdanie małą literą...

    I pewnie zakończyłeś je trzema kropkami.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 44. Data: 2013-08-25 16:02:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    Sunday, August 25, 2013, 3:40:32 PM, you wrote:

    > czepiasz się mnie, a wiesz za co mnie zbanowali?
    > a powiem Ci, zbanowali mnie, bo zacząłem zdanie małą literą...

    Kłamiesz i dobrze o tym wiesz. Żeby zasłużyć na bana, musisz zebrać 5
    ostrzeżeń i je zlekceważyć. Nie uwag moderacyjnych ale ostrzeżeń z
    "wpisem do akt". Na to trzeba się postarać. Mi się przez prawie 9 lat
    nie udało "zdobyć" ani jednego ostrzeżenia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2013-08-25 16:35:03
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    wiadomości news:7648085354$20130825160245@squadack.com...

> [...]
    > "wpisem do akt". Na to trzeba się postarać. Mi się przez prawie 9 lat
    > nie udało "zdobyć" ani jednego ostrzeżenia.

    Nic w tym dziwnego, wszak "rączka rączkę myje" :)

  • 46. Data: 2013-08-25 16:37:49
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Identyfikator wisisz mi piwo bo podniosłem ci pagerank w google:)

    piwo przy okazji, ten portalik wyżej to w sumie też niezły pomysł, ale gdzie
    jeszcze mógłbym wrzucić info, coby środowisko się zainteresowało?

  • 47. Data: 2013-08-25 17:30:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LeonKame" <k...@l...com>

    > Problem w tym że elektrode przejęła firma która zarabia na niej kasiore i
    > naczelnym priorytetem jest kasiora kasiora i jeszcze raz kasiora. Znalezli
    > przyglupich adminow z byłem Ubecji co to nie odroznia diody od rezystora
    > ale potrafia doskonale operować pałką i mamy efekt projekty z cyklu jak
    > usprawnic zepsuty komputer snopkiem siana albo jak zbudować cep.
    > Zauważyłem że dużo projektów to jakies tlumaczenia z różnych stron i to
    > czasem bardzo nieudolne.

    Z tego co mi wiadomo, tak było od dawna, nim go kupili

  • 48. Data: 2013-08-25 17:33:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > Wyobraź sobie, że nie jestem moderatorem elektrody. Mam tam konto, ale od
    > lat tam nie piszę. Czasami tam trafiam przez googla, szukając jakieś
    > porady. Zdaję sobie sprawę z wad elektrody. Jednak wrzucane tu na grupę
    > przykłady krzywd zaznanych na elektrodzie, budzą we mnie refleksję że te
    > ofiary moderatorów to jakieś nadwrażliwe Emo. Albo przygłupie trolle w
    > rodzaju Ministerstwa.

    Bo im jakiś artykuł skasowano ?

  • 49. Data: 2013-08-25 17:34:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > alternatywa bo
    >
    > A czego Co tutaj brakuje?

    Zawartości.

  • 50. Data: 2013-08-25 17:38:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > A to już jest ogólniejsza zasada, dotycząca nie tylko elektrody, ale też
    > grup dyskusyjnych. Szukasz rozwiązania problemu przez google i trafiasz
    > wyłącznie na linki do wątków na forach czy grupach, gdzie znajdujesz
    > jedynie odpowiedzi, że powinieneś poszukać przez google. Trzeba by wysłać
    > petycję do wujka Google, żeby nie indeksował takich "porad".

    Raczej by kasować takie wypowiedzi :-)