  • 1. Data: 2013-08-23 11:41:51
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-23 10:01, LeonKame pisze:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=263
    3746

    > Wkleje tutaj bo elektroda to już nie jest forum a wioskowe towarzystwo
    > wzajemnej adoracji.
    >
    > Zasugerowałem w odpowiedzi że jeśli się cos wiesza w PC to nie powinno
    > się konstruować WDT a raczej usunać przyczynę zwisów

    W ten sposób negujesz w ogóle sens istnienia WDT.
    juz abstrachujac od
    > tego że sprzetowe WDT kosztują grosze i są bez problemu dostępne.
    > Oczywiscie post wyladował w koszu bo niby nie na temat.

    No bo jest nie na temat. Jak ktoś wrzuci do działu DIY projekt stacji
    pogodowej, to chyba nie będzie na temat post, że takie stacje można
    kupić za grosze.

    > W PC stosuje się uklady WDt supervisorów ale nie w sprzecie za 10zł.

    Co w tym przypadku jest sprzętem za 10zł?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 2. Data: 2013-08-23 12:10:23
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-23 11:41, Mario pisze:
> [...]
    > pogodowej, to chyba nie będzie na temat post, że takie stacje można
    > kupić za grosze.

    > Co w tym przypadku jest sprzętem za 10zł?

    W PCie jest przycisk reset ewentualnie power jak cos sie spier to wtedy
    przyciskamy i jest WDT. WDT stosuje sie w sprzecie do ktorego nie mamy
    dostepu i musi dzialac 24H na dobe bez potrzeby ingerencji.

    Tak wiec chwalenie sie jak to naprawiłem dziurawą chlodnice w
    samochodzie wsypując płatki owsiane chyba jest troche nie na miejscu.

  • 3. Data: 2013-08-23 12:26:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-23 12:10, LeonKame pisze:

    > W PCie jest przycisk reset ewentualnie power jak cos sie spier to wtedy
    > przyciskamy i jest WDT. WDT stosuje sie w sprzecie do ktorego nie mamy
    > dostepu i musi dzialac 24H na dobe bez potrzeby ingerencji.

    Zaprezentowany układ można zastosować w komputerze, który pracuje bez
    człowieka. Na przykład realizuje jakąś automatykę domową. Abstrahując od
    sensowności stosowania do tego PC czy laptopa. Ale dział DIY nie jest po
    to żeby dyskutować nad sensownością budowy tego czy innego amatorskiego
    projektu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2013-08-23 12:39:00
    Od: LeonKame <k...@l...com>

> [...]
    > sensowności stosowania do tego PC czy laptopa. Ale dział DIY nie jest po
    > to żeby dyskutować nad sensownością budowy tego czy innego amatorskiego

    W takim razie po co jest to forum ? W opisanym przypadku tfórca powinien
    zająć sie raczej chlodzeniem sprzetu zamiast budowaniem zbytecznego
    urzadzenia. Z mojego doswidczenia wiem że jesli pecet sie zawiesza to
    jest to albo wina niesprawnego hardware albo software. w opisanym
    przypadku podtrzymanie WDT diodą dyski to co najmniej smieszny pomysł
    zakładajacy że w windowsie dysk pacuje zawsze. Ja znam przypadki że
    faktycznie dysk pracował a komputer wisiał.

  • 5. Data: 2013-08-24 18:15:44
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl>

    Elektroda to byl kiedyś fajny portal. Nie wiem dlaczego tak zszedł na psy.
    Niedługo bedzie można zamieścic tylko wpis, który jest zgodny ze 100000
    zastrzeżeń, regulaminów i widziemisie adminów.
    Tam nie ma już miejsca na normalną elektronikę.
    Zbych

  • 6. Data: 2013-08-24 20:46:10
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-24 18:15, Zbino pisze:

> [...]
    > 100000 zastrzeżeń, regulaminów i widziemisie adminów.
    > Tam nie ma już miejsca na normalną elektronikę.

    Np ale to był wpis o normalnej elektronice. Usunięty został wpis o
    sensowności robienia WDT, nic merytorycznego nie wnoszący do ewentualnej
    dyskusji o przedstawionej konstrukcji.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2013-08-24 22:44:02
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > Np ale to był wpis o normalnej elektronice. Usunięty został wpis o
    > sensowności robienia WDT, nic merytorycznego nie wnoszący do ewentualnej
    > dyskusji o przedstawionej konstrukcji.

    I co w tym takiego strasznego, że ktoś trochę odbiegł od tematu?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2013-08-24 23:19:16
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > I co w tym takiego strasznego, że ktoś trochę odbiegł od tematu?

    BO merytorycznie to mozna kupic mikrochipa za 1zł reset z watchdogiem
    najprostszy jaki moze byc jesli juz ma to byc watchdog.

  • 9. Data: 2013-08-24 23:54:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    > I co w tym takiego strasznego, że ktoś trochę odbiegł od tematu?

    Odwróćmy pytanie. Co z tego, że ten post wylądował w koszu? Oczywiście
    można ubolewać na temat aktualnego poziomu elektrody, ale moim skromnym
    zdaniem ten przypadek nie pasuje do zarzutów, że elektroda zeszła na psy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2013-08-25 08:00:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > można ubolewać na temat aktualnego poziomu elektrody, ale moim
    > skromnym zdaniem ten przypadek nie pasuje do zarzutów, że elektroda

    Oj zeszła, zeszła. To co wyprawiają tam niektórzy moderatorzy wraz z
    naczelnym ich guru, który pozwala im na chamskie traktowanie
    użytkowników to istny koszmar. Jakakolwiek próba krytyki złego i
    nieetycznego traktowania użytkowników przez tych moderatorów, kończy się
    bezpodstawnym karaniem. Naczelny zaś próbuje każdą sprawę złego
    zachowania moderatora czy administratora wobec użytkowników zatuszować
    lub obrócić przeciwko temu użytkownikowi, a wszystko tłumacząc tym, że
    nie może sobie pozwolić na odsunięcie go od sprawowanej funkcji, bo
    trudno mu znaleźć ludzi, którzy będą pracowali za darmo :)
    Wobec tego administratorom i moderatorom wolno jest zniesławić i
    pomawiać oraz używać inwektyw na publicznym forum wobec każdego
    użytkownika, a domaganie się sprostowania i przeprosin na tym forum od
    zniesławiającego administratora czy moderatora, kończy się nagonką,
    karami i straszeniem sądem przez naczelnego. Kiedy się udowodni
    naczelnemu, że jednak nie ma racji i na wezwanie prokuratury będzie
    musiał wskazać osobę pomawiającego to broni się tym, że nie zna
    personaliów swoich moderatorów i administratorów :)
    Istny cyrk.
    Ci administratorzy i moderatorzy to zazwyczaj ludzie, którzy szukają
    spełnienia w usenecie. Traktują użytkowników jak "chłopców do bicia".
    Choć sami popełniają wiele błędów merytorycznych to uważają się za
    nieomylnych, wszystkowiedzących i tkich, którym nie wolno się
    sprzeciwiać. Napisanie "kolego admonostratorze/moderatorze nie masz
    racji ...." jest równoznaczne z wymierzeniem sobie kary. Użytkownikom
    jest wolno pisać "administrator/moderator ma rację (choćby jego opinia
    była nieprawdziwa lub nieetyczna) i za takie lizostwo, osoby te są
    nagradzane pozwalaniem na chamskie traktowanie innych użytkowników i
    stosowaniem wobec nich inwektyw, choć ponoć regulamin jest dla
    wszystkich :)
    Obecnie forum to jest miejscem, w którym niektórzy administratorzy i
    moderatorzy mogą leczyć swoje kompleksy i chore aspiracje. Oczywiście
    nie dotyczy to wszystkich osób funkcyjnych, bo są też i ludzie "na
    poziomie", ale jest to tak jak z z trującym grzybem, który "choćby jeden
    trujący grzyb trafił do garnka zupy to cała zupa jest do wyrzucenia".
    Podobnie jest z tym forum, które przestało już być forum dyskusyjnym.
    Przeciętny użytkownik może tam być tylko i wyłącznie klakierem lub
    "chłopcem do bicia", a swoje racje może mieć tylko takie jakie są zgodne
    z wyobrażeniami administratora/moderatora.
    Tak więc jeżeli ktoś uważa jeszcze, że jest to forum dyskusyjne to się
    grubo myli. Tam się nie dyskutuje, tam się walczy o władzę :)