  • 61. Data: 2013-09-01 13:22:13
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > Moje przemyślenia wynikają nie z faktu, że komuś skasowano artykuł, ale z
    > tego jak to przedstawia.

    Jak niby przedstawia ? Odważył się czy zechciał o tym napisać i co jeszcze ?

  • 62. Data: 2013-09-01 13:40:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-09-01 13:22, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > Jak niby przedstawia ? Odważył się czy zechciał o tym napisać i co
    > jeszcze ?

    Przeczytaj sobie posty Ministerstwa Propagandy (czyli
    identyfikator:20040501 vel inny punkt siedzenia). Może zrozumiesz o co
    mi chodzi. Co nie znaczy, że wszystkich skrzywdzonych uważam za równych
    jemu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 63. Data: 2013-09-01 13:54:07
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    za to twoje posty, ze ho ho, cieciu... godne miana "tuskowy
    teleinformatyk"...