  • 21. Data: 2013-08-25 12:03:33
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:17, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości

    > Kto powiedział, że nie chcemy i że nie korzystamy?
    > Poza tym na innych forach niektórzy z tych moderatorów także się
    > udzielają.

    Jak widzę to ta grupa stała się skupiskiem frustratów gnębionych na
    elektrodzie. No to stała się tym wymarzonym przez identyfikatora
    konkurencyjnym do elektrody forum. Tak trzymajcie panowie. Weźcie sobie
    grupę na własność i pisujcie tu o ubekach, Unii i Tusku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2013-08-25 12:15:11
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Głównie dzięki takim osobnikom, jak identyfikator, którzy jakimś dziwnym
    > przypadkiem, są bardzo krzywdzeni na elektrodzie.

    Grozisz mi ?

  • 23. Data: 2013-08-25 12:51:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 12:15, LeonKame pisze:

    > Grozisz mi ?

    W którym miejscu widzisz w tym zdaniu groźbę? I co masz wspólnego z
    identyfikatorem? Jesteś jego kolejnym wcieleniem?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2013-08-25 13:33:29
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konkurencyjnym do elektrody forum. Tak trzymajcie panowie. Weźcie
    > sobie grupę na własność i pisujcie tu o ubekach, Unii i Tusku.

    Sfrustrowany iedaczku!!!
    Widać prawda w oczy kole i musisz się wyżalić, bo Twoja moc sprawcza
    kończy się na Elektrodzie?
    Zapewne masz ochotę komuś przywalić, tylko tu nie masz jak. :)

  • 25. Data: 2013-08-25 13:42:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 08:13:12 +0200, Marek Borowski napisał(a):
    > Nie rozumiem jednego, skoro to jest taki malo przyjazny portal to po
    > cholere macie tam konta i sie logujecie ? Ja nie mam i nie czuje
    > potrzeby miec. Proponuje reszcze skasowac konto z odpowienia adnotacja.
    > Jak zostana sami moderatorzy a wlasciciel ze zdziwieniem zauwazy
    > ze musi dokladac do interesu to moze sie cos zmieni.

    ... zlikwiduje to forum ?

    Moze jednak lepiej napisac wlascicielowi co nam sie nie podoba i czemu
    logujemy sie raz na miesiac i reklam nie czytamy ?

    J.

  • 26. Data: 2013-08-25 13:49:21
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-25 12:51, Mario pisze:

    > W którym miejscu widzisz w tym zdaniu groźbę? I co masz wspólnego z
    > identyfikatorem? Jesteś jego kolejnym wcieleniem?

    Ma to gleboko w dupie na szczescie istnieje usenet i swoboda wypowiedzi
    pod warunkiemj ze nie obrazam "Wielkiego Elektryka"

  • 27. Data: 2013-08-25 14:01:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 13:33, uzytkownik pisze:
> [...]
    > kończy się na Elektrodzie?
    > Zapewne masz ochotę komuś przywalić, tylko tu nie masz jak. :)

    Wyobraź sobie, że nie jestem moderatorem elektrody. Mam tam konto, ale
    od lat tam nie piszę. Czasami tam trafiam przez googla, szukając jakieś
    porady. Zdaję sobie sprawę z wad elektrody. Jednak wrzucane tu na grupę
    przykłady krzywd zaznanych na elektrodzie, budzą we mnie refleksję że te
    ofiary moderatorów to jakieś nadwrażliwe Emo. Albo przygłupie trolle w
    rodzaju Ministerstwa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2013-08-25 14:03:17
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 13:49, LeonKame pisze:

    > Ma to gleboko w dupie na szczescie istnieje usenet i swoboda wypowiedzi
    > pod warunkiemj ze nie obrazam "Wielkiego Elektryka"

    Ciężko cię zrozumieć. Chyba pora na EOT.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2013-08-25 14:09:55
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a co Wam się nie podoba w http://usbdp.org/
    no proszę, chcę wiedzieć, co jest nie tak i czemu takie gówno jak elektroda
    cały czas jest wspierane, a inny bardzo ciekawy projekt nie?

    bo może nie chodzi tu o pomoc userom tylko o... elektrodę... moderację i
    popisy, które przecież tak przyciągają internautów...

  • 30. Data: 2013-08-25 14:31:39
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 8/25/2013 1:42 PM, J.F. wrote:

    > ... zlikwiduje to forum ?

    Chociazby. Osobiscie watpie. Juz kiedys pisalem, ze wydaje mi sie
    ze wiem co jest misja elektrody - nie jest to bynajmniej stworzenie
    idealnego miejsca do dyskusji - tylko zebranie bazy danych rozwiazan
    problemow. Uzytkownicy sa frajerami do jej napelniania. Potem $5 od
    rozwiaznia i wogole sa zbedni przez dluzszy czas.

    > Moze jednak lepiej napisac wlascicielowi co nam sie nie podoba i czemu
    > logujemy sie raz na miesiac i reklam nie czytamy ?

    Dla mnie dyskawlifikujaca jest koniecznosc uzywania polskich liter
    i ogolnie straszny nacisk na ultra-poprawna polszczyzne.

    Kiedys z ciekawosci przejrzalem ze 200 postow z kosza i co najmniej 30%
    zawieralo IMO istotne informacje. Byly przesuwana na podstawie naprade
    pierdol. A juz szczytem bylo jak zobaczylem komentarz moderatora "temat
    zbyt prosty" na poscie z dzialu "dla poczatkujacych". Wyrobilem sobie
    odpowiednie zdanie nt. moderacji na elektrodzie. Sadzisz ze wlasciciel
    o tym po prostu nie wie ? Nie sadze.

    Kiedys Google mnie odeslalo do elektrody a tam temat zamkniety z
    adnotacja - informacja dostepna w Google :-).

    Pozdrawiam

    Marek