    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A propos Elektrody
    Date: Sun, 25 Aug 2013 14:49:17 +0200

    W dniu 2013-08-25 14:31, Marek Borowski pisze:

    > Chociazby. Osobiscie watpie. Juz kiedys pisalem, ze wydaje mi sie
    > ze wiem co jest misja elektrody - nie jest to bynajmniej stworzenie
    > idealnego miejsca do dyskusji - tylko zebranie bazy danych rozwiazan
    > problemow. Uzytkownicy sa frajerami do jej napelniania. Potem $5 od
    > rozwiaznia i wogole sa zbedni przez dluzszy czas.

    > Dla mnie dyskawlifikujaca jest koniecznosc uzywania polskich liter
    > i ogolnie straszny nacisk na ultra-poprawna polszczyzne.
    >
    > Kiedys z ciekawosci przejrzalem ze 200 postow z kosza i co najmniej 30%
> [...]

    A to już jest ogólniejsza zasada, dotycząca nie tylko elektrody, ale też
    grup dyskusyjnych. Szukasz rozwiązania problemu przez google i trafiasz
    wyłącznie na linki do wątków na forach czy grupach, gdzie znajdujesz
    jedynie odpowiedzi, że powinieneś poszukać przez google. Trzeba by
    wysłać petycję do wujka Google, żeby nie indeksował takich "porad".

    --
    pozdrawiam
    MD