  • 1. Data: 2010-02-18 18:57:41
    Temat: A moze o zdjeciach?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Wracając do pewnej starej dyskusji, poproszę o wytłumaczenie mi
    takiego... zjawiska. Bo mimo, iż uważam że jestem jakimś tam
    estetą-amatorem, nie załapałem fenomenu:
    http://www.swiatobrazu.pl/white-smoke-studio-reporta
    z-slubny-wkracza-na-salony-19485.html

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-02-18 19:51:54
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

  • 3. Data: 2010-02-18 19:53:48
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    ...przepraszam, zatkalo mnie.

  • 4. Data: 2010-02-18 20:09:02
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Wracając do pewnej starej dyskusji, poproszę o wytłumaczenie mi takiego...
    > zjawiska. Bo mimo, iż uważam że jestem jakimś tam estetą-amatorem, nie
> [...]

    No ale o co ci chodzi?
    Napisz bo nie rozumiem?
    Jest jakiś wywiad którego nie chce mi się czytać (długi)
    i fotki ze ślubów, kilka w fajnym klimacie, większość nijakich
    albo słabych. Jeśli znajdują klientów to o co co chodzi?

    Wiadomo, że każdy szanujący się pstrykacz jest przekonany o tym, że zrobiłby
    to lepiej,
    ale własnego ślubu nie sfotografijesz i musisz do tego znaleźć kogoś,
    kto twoim zdaniem zrobi to dobrze. Ilu znasz takich ludzi do których miałbyś
    zaufanie (i na których było by cię stać)?

  • 5. Data: 2010-02-18 20:23:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-18 21:09:02 +0100, "m0w" <c...@g...pl> said:

    z-slubny-wkracza-na-salony-19485.html

    No

> [...]
    > i fotki ze ślubów, kilka w fajnym klimacie, większość nijakich
    > albo słabych. Jeśli znajdują klientów to o co co chodzi?

    O to, że to niby jest właśnie takie ę-ą, top i wogóle cud-malinka, co
    przy cenie bazowej 6,5-8k zł, a w zestawieniu z pokazanymi zdjęciami
    budzi jedno podstawowe pytanie - WTF?!
    Ale za to sprzęt chociaż mają pro.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-02-18 20:33:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 19:57:41 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >takiego... zjawiska. Bo mimo, iż uważam że jestem jakimś tam
    >estetą-amatorem, nie załapałem fenomenu:

    Nie wiem Janko, czy tu jest coś do ,,załapywania'' oprócz tego, że
    jest to zakamuflowana reklama.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 7. Data: 2010-02-18 20:39:55
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > O to, że to niby jest właśnie takie ę-ą, top i wogóle cud-malinka, co
    > przy cenie bazowej 6,5-8k zł, a w zestawieniu z pokazanymi zdjęciami
> [...]

    To z torebkami na brzuchach całkiem całkiem. Reszta to totalne dno.
    Tu mamy do czynienia z nowym zjawiskiem. Kicz jest ubierany w inteligentne słowa
    i otoczkę. Dawniej kicz kojarzył sie z Panem Antkiem co dorabia po godzinach,
    nie na zęba i śmiesznie mówi.
    A tu jest poważnie, inteligentnie, mądrze, i na poziomie.
    Niestety fotki pozostają dnem co daje nadzieję, że jednak fotografia jest jakąś
    sztuką nie dla wszystkich co otworzyli zakład i forsę chcą szybko zbić.
    Te fotografie to totalne dno. Nawet nie amatorszczyzna. Bo amatorskiego ducha
    sie tam nie dopatrzyłem. Tylko siekiera i pieniek.

  • 8. Data: 2010-02-18 21:16:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m0w pisze:
    > No ale o co ci chodzi?
    > Napisz bo nie rozumiem?

    No... że się z pstryków, które foci moja znajoma księgowa robi top
    klasę. Tak, delikatnie mówiąc, nie wypada. Tam po prostu nic nie ma,
    trzy jakie takie ujęcia do poprawki drobnej i kupa koszmarnych niczym
    nieuzasadnionych, nawet największą awangardą, błędów.
    Resztę napisała reszta i się z nimi zgadzam.

    > kto twoim zdaniem zrobi to dobrze. Ilu znasz takich ludzi do których
    > miałbyś zaufanie (i na których było by cię stać)?

    No... jest takich mimo wszystko wielu. Mimo ciężkiego, jeśli nie
    najcięższego tematu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 9. Data: 2010-02-18 21:46:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-18 21:39:55 +0100, "Gil" <g...@o...pl> said:

    > To z torebkami na brzuchach całkiem całkiem. Reszta to totalne dno.

    Z zasady nie lubię takiego krytykanctwa, mi spodobało się kilka (z 5
    może), ale tym razem muszę przyznać częściowo rację - jest tam naprawdę
    sporo pasztetów. I jeszcze obróbka kolorystyczna w niektórych miejscach
    woła o pomstę nieba. Ja rozumiem wizje artystyczne czy inny "styl" i te
    sprawy, ale to naprawdę ciężko w jakiś rozsądny sposób wytłumaczyć. Nic
    to, znajdują, zapewne zadowolonych później, klientów, koszą ciężką kasę
    i trzymają się na rynku robiąc coś, co dla nas jest gniotami. Tylko
    pogratulować.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-02-18 21:57:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Nie wiem Janko, czy tu jest coś do ,,załapywania'' oprócz tego, że
    > jest to zakamuflowana reklama.

    Nie, to tu tak nie działa. Inicjatywa wychodzi od portalu, a zrobiono
    wywiad z topem polskiego ślubopstrykactwa.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po
    połówce!/