  • 91. Data: 2010-02-22 08:24:58
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > ale wracając do tematu, to aż strach tutaj podać przykład polskiego TOP
    > fotografów ślubnych ;)
    > Mnie najbardziej podobają się prace Bartosza Jastala:
    >
    > http://www.bartoszjastal.com/

    jego zdjecia sa zupełnie inne, to nie zwykły surowy reportaż jak z WSS, to w
    duzej mierze portrety.
    Co kto lubi

  • 92. Data: 2010-02-22 08:31:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Dzięki za miłe słowo. Różnica jest taka, że ja się staram dystansować do
    > siebie i wiem, że to nie jest nic odkrywczego, ot takie sobie
    > niezobowiązujące pstryki. Gdy robię komercję (głównie studyjnie), każde
    > zdjęcie musi być wykończone do ostatniego piksela. Nawet jeśli ma udawać
    > niechlujstwo. Bo ktoś za to płaci i nawet jeśli się nie zna, to chcę żeby
    > dostał coś możliwie najlepszego.

    porównywanie zdjec studyjnych do reportazu jest zupełnie bez sensu, dwa
    różne bieguny...

  • 93. Data: 2010-02-22 08:44:46
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > [...]
    >
    > Wiesz, kombinujesz jak ja kiedyś na maturze gdy wybrałem temat wolny :)

    tak samo ty kombinujesz wymyślając durne pytania.. czemu tu ucięte a nie tu,
    czemu tak a nie tak...

  • 94. Data: 2010-02-22 08:49:01
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Fak, trza było uprzedzić, że do oglądania tego z zachwytem potrzebny jest
    > doktorat ze sztuki współczesnej, bo dla zwykłych ludzi to niejadalne
    > gnioty i strata czasu. Ani estetyki, ani zrozumiałego przekazu - albo
    > jakaś poroniona manifestacja artystyczna, albo se chłopak pochlał i jaja
    > robi.

    i tu trafiłeś w sedno sprawy, dla zwykłych ludzi cudne zdjęcie to kolorowy i
    piekny zachód słońca albo piekny szerkokątny pejzarzyk z niebieskim ,
    wypaljącym oczy niebem i taką sama zieloną trawą... i chmurki białe i
    kontrast +20 co widac na naszej klasie.
    na szczescie są osoby któe nie podpadaja pod gusta przecietnego zjadacza
    chleba

  • 95. Data: 2010-02-22 08:53:35
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Oj, bo przesada Cię zgubi i z próby oceny warsztatu zrobi się typowy
    > salonowiec cechowy...

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/07/33/2.jpg

    dlaczego dałeś konia i wrak po prawej stronie a po lewej zostawiłeś taka
    wielką biała plamę? no czemu? tylko nie próbuj się tłumaczyc, bo przesda cie
    zgubi..:)

  • 96. Data: 2010-02-22 09:01:00
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Zbyt luźne. Rzekłbym partackie. Lekceważące.
    a moze poprostu surowe? dlaczego reportaz ślubny ma być piękniusi i
    słitasny?;) zpieknymi pozami, usmiechem nr 4 na każdym zdjęciu? to jest
    nuda...

    > Próba.

    > Właśnie.
    nie sądze

    > No widzisz?
    whaaaaat?;) buehueheuhe

    > Ale ich to nie usprawiedliwia. Kradnę bo inni też.

    > Ile znalazłeś plusów?

    obróbka to najewieksza bolączka tych zdjec.. moze WSS potrzebuje dobrego
    grafika...?

    > Powierzyłbyś im swój ślub?
    > Jest usprawiedliwienie dla takiego cennika?

    jakbym miał dużo kasy to bym moze i powierzył...

  • 97. Data: 2010-02-22 09:02:43
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Ja nie, ale zobacz poniżej ilu ludzi broni tych zdjęć (już co najmniej
    > 2-3)
    > To są właśnie ich potencjakni klienci.
    > Głuchy będzie słuchał techno albo disco polo.
    > Ślepy zamówi u nich zdjęcia.

    tak samo ja napisze:
    zobacz ile osób ich atakuje.. no nic, jak ktoś ślepy to pójdzie do fotografa
    który zrobi im piękniusie, wymęczone, uśmiechnięta nudne standardy... ślepy
    u nich zdjec nie zamówi

  • 98. Data: 2010-02-22 09:17:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > a moze poprostu surowe? dlaczego reportaz ślubny ma być piękniusi i
    > słitasny?;) zpieknymi pozami, usmiechem nr 4 na każdym zdjęciu? to jest
    > nuda...

    Pomyliłeś wątki. W tym krytykujemy partaninę i nonszalancję, a nie brak
    ''piękniusiów i słitaśnych''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 99. Data: 2010-02-22 09:17:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > tak samo ja napisze:
    > zobacz ile osób ich atakuje..

    Pomyliłeś podmiot. Atakowane są zdjęcia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

  • 100. Data: 2010-02-22 09:25:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jaka według ciebie jest dobra kompozycja? trójpodział?:) a jak nie ma
    > trójpodziału to fota zła?:)

    Dobrą kompozycję nie obowiązuje żaden x-podział. To nie matematyka,
    x-podziały wymyśla się dla początkujących, żeby mogli z czegoś
    wystartować. Dobrą kompozycję tworzy intuicja.
    To są np. w większości dobre kompozycje:
    http://www.bartoszjastal.com/
    albo z dzisiejszego wątku, proste i nudne, ale dobrze skomponowane
    (oprócz jednego, a na romby na razie przymknijmy oczy):
    http://www.fredmiranda.com/forum/topic/868491

    Mam nadzieję, że potrafisz rozróżnić kompozycję od infantylności, jedno
    z drugim nie musi mieć nic wspólnego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największa teoria spiskowa na świecie? - każdy chce zarabiać/