  • Data: 2011-01-30 23:19:29
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 22:05, Cavallino pisze:

    > Nie tylko mnie.

    Oczywiscie.

    > Tyle że ja, w odróżnieniu od niektórych, co to wolą 15 letnie BMW od
    > nowego Seicento w tej samej cenie, nie muszę przed nikim zadawać szyku
    > samochodem, ani nic nim sobie powiększać.

    ROTFL.
    Tak to sobie tlumacza Ci co kupuja nowe seicento wlasnie :>
    Musisz jednak zrozumiec, ze to nie ma nic wspolnego z szykiem czy
    przedluzaniem.

    > Więc może to nie ze mną jest problem, tylko z tymi co muszą?

    Z Toba.
    Chcesz komus dyktowac jak ma postepowac i wydawac swoje pieniadze.
    Nie rob tego, kazdy ma wlsny mozg i sobie sam decyduje co, gdzie i za
    ile kupi.

    > I znowu łżesz jak pies, wymyślając na poczekaniu dyrdymały.
    > Zacznij się posługiwać cytatmi, skoro przywoływanie czyjegoś zdania z
    > pamięci Ci nie wychodzi.

    Eee tam nie chce mi sie szukac.
    Kazdy kto siedzi tu dluzej wie jakie masz na ten temat zdanie.
    O, ale tu masz ciekawy cytat z dyrdymalami "Odwrotnie - zamiast 20
    letnim autami jeździli 1/10 ilościowo 10 letnich polonezów.
    Tak - dokładnie to uważam za lepiej. "
    I jak widzisz gowno prawda, bo jakos ludzie nie jezdza teraz 20 letnimi
    autami, a wrecz odwrotnie.
    Za to jeszcze 15 lat temu to wlasnie jezdzily polskie 20 letnie trupy,
    drutowane jak tylko sie da bo na nic innego ludzi nie bylo stac.

    --
    Karolek