  • Data: 2011-01-31 10:02:19
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d45f450$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...

    > Też masz jakąś niezdrową fobię z tym handlarzami.

    Zdrową.
    Niezdrowa jest obrona oszustów.
    Choćby nawet państwo robiło wszystko, aby być oszukiwanym.

    > Nielegalność procesu i idące ze tym wysypiska w lesie, są wynikiem głupich
    > przepisów, które zamiast stymulować rozsądną gospodarkę odpadami powodują
    > skutki dokładnie odwrotne.

    A to swoją drogą, przecież wyraźnie to przyznałem w chyba drugim poście.
    Co nie znaczy, że muszę popierać działania oszustów, bo ktoś dzięki temu
    może zaoszczędzić 100 zł.

    > A ta kasa o którą upominają się koncerny forsujące prawo ograniczające
    > obrót samochodami i częściami używanymi, nie bierze się znikąd, tylko
    > m.in. z Twojej kieszeni.

    Nie sądzę, nie jestem ameykańskim obywatelem, a państwo polskie jak dotąd
    nikomu nie dopłaca do produkcji.
    Już prędzej do węgla muszę dopłacać.

    > Bo zachwycasz się rozmaitymi wynalazkami socjalizmu w dziedzinie ruchu
    > drogowego, zapominając o takiej właściwości tego mechanizmu, że powoduje
    > równanie do średniej. Bo za wszystkie takie akcje trzeba zapłacić dużo
    > pieniędzy w podatkach. Jeżeli uważasz że jesteś powyżej średniej, to na
    > akcji tylko stracisz.

    Zdecydowanie jestem poniżej średniej.
    I wcale nie uważam, że jakieś akcje powinny być opłacane z budżetu, znowu
    coś sobie wymyśliłeś.

    > A skutkiem siłowego wymuszania kupowania nowych samochodów wcale nie
    > będzie to, że jako przedstawiciel tych co ich stać będziesz sobie jeździł
    > Ceed'em z salonu,

    Pewnie że nie, może Matizem, Tatą i Seicento.

    > a z dróg znikną ci których na to nie stać.

    Mnie wystarczy, żeby zlikwidować wszystkie furtki do przeciwnego mechanizmu.

    > Więc nie ma do wyboru opcji o której często piszesz, że na drodze zostanie
    > 1/10 samochodów.

    Nie rozumiesz co czytasz.
    Nie proponuję likwidacji 90% samochodów, tylko zamknięcie źródełka ze
    złomem, aby nie napłynęło go kolejnych 7 milionów przez następne 7 lat.

    > Bo co? Chciałbyś taką akcję w Polsce 10000zł za złoma trafiającego od razu
    > pod prasę?

    Nie i nigdy czegoś takiego nie proponowałem.
    Kapujesz?
    NIGDY !!!!

    Wolałbym, żeby to Niemcy zrobili.
    A w Polsce podobał mi się zakaz ściągania aut niespełniających Euro ileś
    tam - powiedzmy, że obecnie Euro IV.

    > Ty nie skorzystasz, bo masz samochód wart więcej niż 10kzł.

    Taki poniżej 10 tys też mam.