  • Data: 2011-01-31 11:22:24
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Wiesz, to nie ja twierdziłem, że upychanie złomów po lasach jest ok, bo
    > dzięki temu łatwiej kupić drzwi.

    A czy ja cos takiego twierdzilem? Kto wywala karoserie do lasu? Jak sie
    wyprowadzalem z Ursynowa, to postawilem pod smietnikiem stare garnki,
    jak wrocilem z nastepnymi, to tamtych juz nie bylo. 2 minuty i po
    sprawie, nie wierze, ze ktos je zabral, zeby wywalic w lesie cenny
    zapewne surowiec.
    Ja nie moge uczciwie kupic jakiegos "anglika" rozebrac u siebie w
    garazu, wziac co mi potrzeba, albo ludziom w klubie, a reszte oddac na
    zlom. Za to palant bez skrupulow moze spuscic olej do rowu, napalic
    plastikiem w piecu. Tak postanowili wybrancy Narodu. Tak jak z bronia,
    wolno ja miec tylko przestepcom i odpowiednim sluzbom. Sam bronic sie
    nie moge.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa