-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: A gdyby to był pieszy?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <c...@4...com>
<q6rokp$aoc$2@node1.news.atman.pl>
<5c920740$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5c925837$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<q6ttl1$ibt$1@node2.news.atman.pl>
<5c927df8$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<q6vde8$4qd$1@node2.news.atman.pl>
<5c934108$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 21 Mar 2019 09:02:21 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190320-6, 20.03.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <5c934540$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.90.199
X-Trace: 1553155392 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 213.238.90.199:47949
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2652796
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-21 o 08:51, p...@g...com pisze:
> 1. W dniu wypadku droga była mokra i śliska. Należało więc dostosować prędkość do
warunków.
> 2. Mimo obniżonej przyczepności, kierowca nie tylko nie zwolnił, ale przekroczył
dozwoloną prędkość.
> 3. Kierowca jechał na tyle szybko, że nie mógł uniknąć zderzenia, kiedy pieszy
wbiegł na jezdnię. Miałby jednak taką szansę, jeżeli jechałby przepisowo.
>
> na punkt 2 i 3 musza byc kwity od bieglego i jesli nie dalo rady ich obalic to ma
pozamiatane
>
W tym przypadku dziecko widzi z filmu jakie były warunki i czy zwolnił a
ślepy nawet usłyszy pracę silnika. Co do prędkości to fakt, że
rzeczoznawca może ją okreslić ale było ich dwóch i nadal za szybko.
Już pisałem, ze film go pogrąża. Gdyby go nie pokazał to jestem pewien
że sąd miałby problem z udowodnieniem przekroczenia prędkości.
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
KOLEJNE MILIARDY TRAFIĄ DO KIESZENI POLAKÓW.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.19 09:09 p...@g...com
- 21.03.19 09:13 LordBluzg(R)
- 21.03.19 09:14 r...@k...pl
- 21.03.19 09:15 r...@k...pl
- 21.03.19 09:40 LordBluzg(R)
- 21.03.19 09:46 LordBluzg(R)
- 21.03.19 09:47 p...@g...com
- 21.03.19 09:56 LordBluzg(R)
- 21.03.19 10:17 r...@k...pl
- 21.03.19 10:19 r...@k...pl
- 21.03.19 10:26 LordBluzg(R)
- 21.03.19 10:37 LordBluzg(R)
- 21.03.19 10:41 LordBluzg(R)
- 21.03.19 10:43 Liwiusz
- 21.03.19 10:49 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=