  • Data: 2019-03-21 09:40:44
    Temat: Re: A gdyby to był pieszy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-21 o 09:14, r...@k...pl pisze:

    > Rozumiem, że piszesz teraz o pieszych "wtargających" na jezdnię tuż przed
    > jadącym pojazdem? :D

    Źle rozumiesz. Pisałem to wcześniej ale skoro optujesz za 'moje prawo'
    to wyobraź sobie że każdy pieszy to Twoje dziecko lub żona/osoba bliska,
    ewentualnie "Twoje barany" które hodujesz. Poczuj się jak Szejk i co,
    będziesz to rozjeżdżał czy omijał/zwalniał?

    Huh, szkoda że nie ma grupy news pl.misc.pieszy byłaby
    kontrakcja...chociaż uważam że pieszy najczęściej nie grzeszy intelektem
    a wielu jest zupełnie pozbawionych wyobraźni. U kierowców istnieje
    przynajmniej jakiś odsiew z powodu egzaminu ale jak widać niektórzy
    używają tego PJ jak licencji na zabijanie :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>