  • Data: 2019-03-21 10:26:55
    Temat: Re: A gdyby to był pieszy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-21 o 06:35, Shrek pisze:

    > Kiedy?

    Kiedyś, przynajmniej było inaczej niż obecnie.

    > Szczególna ostrożność z tego co pamiętam na każdym skrzyżowaniu
    > występuje, ale jednak trzeba nadzywczajnych okoliczności, żeby uznać za
    > winnego tego na zielonym świetle. Tu żadnych nadzwyczajnych nei było.

    Od zawsze było, że nie wolno, nawet mając zielone, wjechać za
    sygnalizator i komus przyjebać, kto się tam znajduje. Nie kręć.

    > Zdefiniuj często. Bo IMHO na tyle rzadko, że aż się o tym w gazetach w
    > dziale "człowiek pogryzł psa" pisze.

    Przynajmniej sporo. Nie chce mi się szukać.

    > Akurat posiadanie PJ czy nie nie zwalnia ze stosowania się do przepisów.
    > Ponadto nawet na tej grupie (gdzie pisze poniekąd eleita) widać, że PJ
    > jest gówno warte jako "certyfikacja" bycia ekspertem od przepisów.
    > Zresztą statystyki to potwierdzają - jak są wypadki kierowca cs
    > pierszy/rowerzysta (motocykl też, ale to offtop) to winny jest w
    > większości prezypadków ten fachowy klierownik, a nie nieznający prawa
    > pieszy/rowerant.

    Zgadzam się, zwyczajowo posiadacze PJ nie czują szczególnego obowiązku
    posiadania szczególnych uprawnień do utrzymania bezpieczeństwa, jako
    warunku kierowania maszynką do zabijania. Dostają prawo do strzelania
    (jak pozwolenie na broń) i napierdalają do wszystkiego co się rusza,
    przyjmując to jak trofeum z polowania na debila :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>