  • Data: 2011-06-22 06:36:40
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-22 00:31, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    >
    > [ciach]
    >
    > Jakbym tak podsumował ostatnie 57 000 zrobione Traficiem (kupiony z
    > przebiegiem 52 000) to:
    >
    > 1. Laweta z Kozienic do Warszawy po wymuszeniu pierwszeństwa (przeze mnie).
    >
    > 2. Wymiana tylnej klapy i zderzaka - koleś zapomniał, że na czerwonym
    > jednak się auta zatrzymują.
    >
    > 3. Wymiana prawego reflektora i kierunkowskazu - gołąb wystartował z
    > pobocza.
    >
    > 4. 2-krotna wymiana osłonki prowadnicy bocznych drzwi - za bardzo
    > ściąłem zakręt w prawo.

> [...]

    Prawdziwy pirat drogowy !!!

    to mi się udaje tylko auto od spodu załatwiać jak już coś
    albo ciąć opony hurtem (na przykłada wszystkie 4) albo hurtem felgi.

    czy wyrwać przewody albo przywalić płytą, zapaść auto w dziurze i wyrwać
    rzeczy z przodu, czy z czegoś spaść lub przeskoczyć i mi mówią że
    psuje auto...

    pozdrawiam.