  • 1. Data: 2011-06-22 00:31:23
    Temat: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jako, że nastała nowa świecka tradycja chwalenia się jak
    kaszaniło się nowe auto po jakimś tam przebiegu po krótce
    zrelacjonuję listę usterek które wystąpiły w skodzie roomster
    1.4 turbo(?)diesel przez 60 000. Myślę, że właściciele kijanek,
    a dokładnie jeden konkretny właściciel konkretnej kijanki może
    się zainteresować:

    1 skoda złapała gumę

    2 do skody się włamano

    3 skoda oberwała kawałkiem układu hamulcowego, który oderwał się
    od tira na trasie

    4 skodzie po dziś odpierdalają okna, tzn pociągam wihajster od
    okna kierowcy do góry (powinno się samoczynnie zamknąć do końca)
    - okno się otwiera (zachowanie to obserwuje się w ok 5 % prób

    5 przetarł się wąż "ciśnieniowy powietrza" idący od/do turbo -
    skoda straciła moc (tu nie wiem czy spadł czy się przetarł, bo w
    pierwszym momencie jak to usłyszałem w ASO, zacząłem drążyć jak
    to możliwe, że się przetarł - w sensie czy silnik jest "tak
    skonstruowany" że mógł ? Wówczas aso zaczęło się wycofywać
    rakiem, że nie , że sie nie przetarł, że coś tam coś tam.

    6 skodzie "ktoś włożył szmatę w wydech"

    7 skoda zakopała się w piasku i siadła podwoziem przez debilizm
    kierowcy (kręcenie w miejscu kierą na grząskim gruncie +
    niedelikatne próby ruszenia)

    8 ... yyyy nie pamiętam.

    No kurwa, zdziwiony jestem, że "czeski film" przez 60 000 km nie
    odstawił żadnej maniany.

    Stwierdziłem, że next fura służbowa to musi być yeti. Tanie w
    swej klasie, dość wysokie, odporne na PL warunki. W sumie
    rómster też odporny. Jeździ jako "służbówka" a zawias jeszcze
    nie puka. Ba , jak nie jeździ jako służbówka - to jeździ po
    wrocławiu ... i dalej nie puka.

    Mógłbym zrobić porównanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie
    spamiętałem wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opadł
    patrząc na bezawaryjność (dotychczasową) tego auta w porównaniu
    do aut klasę wyżej (beemka piątka którą mamy z przebiegiem 30
    000 PLN stała z połowę żywota w ASO, renówki mają zrobione
    kalendarze - kiedy nie stoją w aso).

    Gdyby nie ten silnik, próg w bagażniku i absolutny brak
    wyciszenia wnętrza, oraz "stabilność żagla na wietrze" -
    rzekłbym, że prywatnie bym se kupił rómstera... I jeśli yeti z
    silnikiem 1,9 jest tak samo "awaryjne" - to zastanawiam się nad
    kupnem prywatnie.
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 2. Data: 2011-06-22 00:48:37
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > zrelacjonuję listę usterek które wystąpiły w skodzie roomster 1.4
    > turbo(?)diesel przez 60 000. Myślę, że właściciele kijanek,

    skoda fabia to super autko, też jestem w szoku ile to ma zalet. Jedną z
    fajniejszych spraw jest zasięg - zbiornik 50L, do którego wchodzi 60L i
    1,4TDI w trasie może spalić 3,7 więc 1500km. Trzęsie się mocno ten diesel i
    ciężko jechać np na piątce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM daje rade
    lepiej niż benzynowe 90KM

    spokojnie mogę skodę fabię polecić a i z kolegami ostatnio rozmawiałem,
    każdy skodę chwalił!! Ten tani samochod nawet ma potrójne mignięcie po
    dotknięciu kierunkowskazu, klimatyzowany schowek, sterowanie temperaturą na
    miękko, klapa tylna sterowana na miękko etc. Mówię o Fabii I z 2007

  • 3. Data: 2011-06-22 00:59:56
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > rzekłbym, że prywatnie bym se kupił rómstera... I jeśli yeti z
    > silnikiem 1,9 jest tak samo "awaryjne" - to zastanawiam się nad

    spoko :) tez się pochwale :)

    moje kryzysowe renault >>za 5.65k pln<< też się prawie nie zepsuło
    przez 39.2kkm, (tylko że liczone gdzieś od 500kkm do 540kkm).

    Pierwsze 30kkm, nic nawet oleju nie wymieniałem (bo po co ;) )

    Potem 3 rzeczy: nowy termostat, nowe rurki wody,
    i pudełko od hamulca BOSCH.

    I pierdoły w stylu klocki, tarcze i jakieś duperelki
    w zawieszeniu za 2k czy coś koło tego.

    normalnie jazda za darmo:
    5.65k auto + ~3.5k części + 20k paliwo = 29k pln / 39.2kkm WOW :)

    i szyby działają ;)

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-06-22 02:12:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > 3 skoda oberwała kawałkiem układu hamulcowego, który oderwał się od tira
    > na trasie

    Jesteś pewien, że to nie był klocek Michała? :D

  • 5. Data: 2011-06-22 02:15:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arbiter

    > skoda fabia to super autko, te? jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn? z
    > fajniejszych spraw jest zasieg - zbiornik 50L, do którego wchodzi 60L i
    > 1,4TDI w trasie mo?e spaliae 3,7 wiec 1500km. Trzesie sie mocno ten
    > diesel i cie?ko jechaae np na pi?tce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM
    > daje rade lepiej ni? benzynowe 90KM

    Ma jednak dwie wady. Wygląda jak kupa (choć to rzecz gustu) i takoż
    jeździ (a to już nie). :>

  • 6. Data: 2011-06-22 02:20:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 00:48, Arbiter pisze:

    > Ten tani samochod nawet ma potrójne mignięcie po
    > dotknięciu kierunkowskazu,

    KurWA ~!!!! Zapomniałem o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka
    dotyczy każdej skody ????

    Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

  • 7. Data: 2011-06-22 02:22:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 02:12, to pisze:

    > Jesteś pewien, że to nie był klocek Michała? :D

    Yyyyy ... to magnumka nie była ;)

  • 8. Data: 2011-06-22 02:25:02
    Temat: Re: 61 000 mine?o ... jak jeden dzien ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 02:15, to pisze:

    > Ma jednak dwie wady. Wygląda jak kupa (choć to rzecz gustu) i takoż
    > jeździ (a to już nie). :>

    Zgodzę się z "jeździ". Nie zgodzę się z wygląda. O ile ja
    twierdzę, że to wygląda rzeczywiście jak gówno, tak, kobiety z
    którym jestem w konflikcie na ten przykład (a więc szukające
    okazji do dopierdolenia mi) twierdzą, że "całkiem,całkiem" ta
    skoda i nawet bardziej całkiem niż meganki (sic!) ...

    O ile ja się z tobą zgadzam - to któryś raz z kolei u osób nawet
    które uważałem za wyjątkowych estetów - rómster wg tychże
    wygląda OK.

    No może nie ze szmatą w wydechu ;)

  • 9. Data: 2011-06-22 02:31:18
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > ra
    >
    > Yyyyy ... to magnumka nie była ;)

    TO NIE BYŁ MÓJ KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :)
    i nie nie popsułem nissana ! (ale dodge trochę tak ;), się
    przegrzał wkolejce po kawe)

    ps - co to jest magnumka ?

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2011-06-22 02:35:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > TO NIE BYŁ MÓJ KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :)

    Zaraz, zaraz, Tobie też wypadają klocki? Bo, zasadniczo, chodziło mi o
    innego Michała, tego od kropki. ;)