  • Data: 2011-06-22 07:27:59
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:itrcgu$808$1@node2.news.atman.pl...

    > KurWA ~!!!! Zapomniałem o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy
    > każdej skody ????
    >
    > Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

    IMO pomysł dobry tylko realizacja powinna być inna- np. lekkie naciśnięcie
    3xkierunek, mocne naciśnięcie 1x kierunek - lub odwrotnie. U mnie w Octavce
    też miga 3 razy, a jak włączę mocniej kierunek, doczekam do drugiego
    mrugnięcia i wyłączę to trzeci raz nie mrugnie. Przeszkadza mi to tylko od
    czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki powrót na pas), a ogólnie bardzo
    mi się podoba, tyle że w swojej OII mogę z poziomu komputera tą funkcję
    wyłączyć..

    Lukasz