  • Data: 2011-06-22 07:48:00
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2011 00:31:23 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
    >6 skodzie "ktoś włożył szmatę w wydech"

    I to wtedy 34 osoby powiadomily cie o zjawisku w ciagu pol godziny ?
    :-)

    >7 skoda zakopała się w piasku i siadła podwoziem przez debilizm
    >kierowcy (kręcenie w miejscu kierą na grząskim gruncie +
    >niedelikatne próby ruszenia)
    >
    >No kurwa, zdziwiony jestem, że "czeski film" przez 60 000 km nie
    >odstawił żadnej maniany.

    No jak to nie ? przetarty waz od turbo, uszkodzony przelacznik szyb,
    szmat jakis napchali do wydechu, no i TCS nie dziala.

    Ale co sie dziwisz - przeciez to nie czeski film, tylko niemiecki
    panzerwagen.

    >Stwierdziłem, że next fura służbowa to musi być yeti. Tanie w
    >swej klasie, dość wysokie, odporne na PL warunki.

    Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)
    Poza tym masz wiekszy wybor - seat, VW, audi, ewentualnie bugatti :-)

    >rómster też odporny. Jeździ jako "służbówka" a zawias jeszcze
    >nie puka. Ba , jak nie jeździ jako służbówka - to jeździ po
    >wrocławiu ... i dalej nie puka.

    No ba - bo Krakowska w koncu wyremontowali.
    Jakbys jezdzil w innym rejonie to bys tak nie chwalil :-)

    >Mógłbym zrobić porównanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie
    >spamiętałem wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opadł
    >patrząc na bezawaryjność (dotychczasową) tego auta w porównaniu
    >do aut klasę wyżej (beemka piątka którą mamy z przebiegiem 30
    >000 PLN stała z połowę żywota w ASO, renówki mają zrobione
    >kalendarze - kiedy nie stoją w aso).

    Ech co za czasy. Auto sie zachowuje normalnie i to dziwi.
    Toz nawet nubira przy 60kkm zaliczyla dopiero jedna lawete.

    A podobna awaryjnosc miala tez sierra, tyle ze z przebiegiem
    x60 kkm, gdzie x nieokreslone ..

    J.