  • 31. Data: 2010-01-24 12:59:21
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > No to się zdziwisz za niedługo :)

    Co masz na myśli?

  • 32. Data: 2010-01-24 13:04:07
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Jan., 13:59, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
> [...]

    jesli nastapi za niedlugo to sie zdziwie , dzisiaj jeszcze nie.
    ekipy zawodowe stosuja aparty do pracy filmowej , ale wyposarzone w
    dodatkowe loza , kompedia i inne buzery pozwalajace na wygodne
    uzywanie.
    koszt to tyle co aparat a moze i nieco wiecej.
    w sumie wychodzi i tak taniej niz duza zawodowa kamera .
    jako ze nie mam takiej potrzeby wiec mnie to nie kreci.
    nie jestem w stanie obrobic tego wszystkiego za zycia , filmy , fotki
    i jeszcze z 10 wazniejszych spraw.

    Nie odnosze wrazenie ze jakosc mojego zycia spada wskutek nie
    posiadania mozliwosci robienia filmow w aparacie.

  • 33. Data: 2010-01-24 13:05:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-24 13:15:45 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > zapominając o tym, że porównywać należy to samo (czyli resajz tego co
    > większe do rozmiarów tego, co mniejsze).

    Można też w drugą stronę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-01-24 13:07:02
    Od: "R09" <b...@g...com>

    "J-L-F" <j...@o...pl> wrote in message news:hjh2ev$4rf$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego piszę o większej rozdzielczości - bo zdjęcia lepiej się
    > reprodukują na monitorze, a to jest dla mnie podstawowe medium.
    > W tej chwili mam 350D.

    Też miałem 350D. W międzyczasie 400D. Teraz 500D
    Moim zdaniem różnica w zaawansowaniu technologii między w/w aparatami jest
    bardzo duża.
    Na przykład szumy przy ISO 800 w 350D są większe niż przy ISO 3200 w 500D.
    Wzrost rozdzielczość matrycy ma natomiast znacznie mniejsze znaczenie.
    Co do wartości klipów po 30 latach to zgadzam sięz Jankiem.
    Moje filmy z 8mm, które kręciłem w podstawówce kamerą Aurora (pamięta ktoś
    to urządzenie?) zostały ostatnio "zcyfryzowane".
    Ogląda się je teraz z wielką radością.

  • 35. Data: 2010-01-24 13:16:17
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > 100 razy uzasadniealem tutaj dlaczego c50d a nie 500d z powodow
    > technicznych .

    Czytałem twoje posty na ten temat, wydaje mi się, że niektóre wycofałeś?

  • 36. Data: 2010-01-24 14:15:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Jan., 14:16, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Czyta em twoje posty na ten temat, wydaje mi si , e niekt re wycofa e ?

    wrecz przeciwnie.

  • 37. Data: 2010-01-24 15:32:35
    Od: John Smith <u...@e...net>

    R09 napisał(a):
    > Te? mia?em 350D. W miedzyczasie 400D. Teraz 500D
    > Moim zdaniem ró?nica w zaawansowaniu technologii miedzy w/w aparatami jest
    > bardzo du?a.
    > Na przyk?ad szumy przy ISO 800 w 350D s? wieksze ni? przy ISO 3200 w 500D.

    Porównujesz RAW-y czy JPG-i?

    > Wzrost rozdzielczo?ae matrycy ma natomiast znacznie mniejsze znaczenie.
    > Co do warto?ci klipów po 30 latach to zgadzam siez Jankiem.
    > Moje filmy z 8mm, które kreci?em w podstawówce kamer? Aurora (pamieta kto?
    > to urz?dzenie?) zosta?y ostatnio "zcyfryzowane".
    > Ogl?da sie je teraz z wielk? rado?ci?.

    Wszystko, co leżało 30-lat na strychu nieoglądane a dotyczy nas samych
    lub najbliższych będzie oglądane z wielką radością. Niezależnie czy
    zdjęcia, czy filmy.

    Faktem natomiast jest, że jak pokazuję żonie film, z ruchem i dźwiękiem,
    z podróży gdzie byłem sam, to mówi jej to więcej niż statyczne zdjęcia.
    Poza tym surowe najczęściej amatorskie filmy często mają walor większej
    autentyczności niż mocno przebrane i dopieszczone zdjęcia.

    --
    Mirek

  • 38. Data: 2010-01-24 16:55:26
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-23 23:07, J-L-F pisze:

    > Co masz na myśli?

    Do czegokolwiek byś nie podłączył tego obiektywu to za ciekawie nie
    będzie. Nie wiem jakie zdjęcia robisz ale jeżeli nie zależy ci na
    szybkości to kupiłbym xxxD + dobre szkło

    Tomek

  • 39. Data: 2010-01-24 16:58:06
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 12:22, cztery pisze:

    > A co przedstawia zdjecie ?
    > Jesli wycinek nieba to nic dziwnego.
    > Zrob odbitke ze zdjecia gdzie jest duzo szczegolow. Moim zdaniem A4
    > dopiero dobrze wychodzi z >10MPx.

    Z 2 mpix robiłem 20x30 i nie ma się do czego przyczepić.

    Tomek

  • 40. Data: 2010-01-24 17:15:15
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > Do czegokolwiek byś nie podłączył tego obiektywu to za ciekawie nie
    > będzie. Nie wiem jakie zdjęcia robisz ale jeżeli nie zależy ci na
    > szybkości to kupiłbym xxxD + dobre szkło

    Żarty sobie robisz, co chcesz od tych obiektywów?